ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

19 ماهگیت مبارک

1391/10/1 18:12
نویسنده : مامان
645 بازدید
اشتراک گذاری

       ماهگیت مبارک دخترم

سلام ملیکای عزیزم ۱۹ ماهگیت مبارک باشه دخترم.باید سر به سجده بگذارم که خدا منت به سرم گذاشته و دخترم به این سن رسیده.سالم وسرحال....شاد و خوشحال.....میدونید هر روز روزها رو میشمرم  و بزرگ شدن گل خوشبوی خودم رو جلوی چشمهام میبینم.....لحظه شماری میکنم برای حرف زدنش ...برای دویدنش ...برای قد کشیدنش .....برای از دیوار راست بالا رفتنش .....برای شیطونی هاش

       

 شاید بعضی کارهای جوجو کوچولو به نظر مردم ناخوشایند باشه ولی من از دیدن اونها هم کیف میکنم وقتی با کفگیر میزنه تو دیوار  یا با خودکار خطهای ذهنش رو روی هر چیزی نقاشی میکنه یا وقتی میگه "آپ" و من بهش تو لیوان آب میدم و هنوز نصف ش رو نخورده بقیه آب رو خالی میکنه رو زمین و لیوان رو پرت میکنه ...همه اینها برام دلنشینه و لذت بخشه

 

دختر کوچولوی مامان دیگه کم کم داره بزرگ میشه و خراب کاریهاش هم بیشتر میشه مثلا دوباره دیشب که همگی به مناسبت یلدا دور هم خونه مامانی جمع بودیم جورابش رو انداخت تو شومینه و حسابی ما رو ترسوند با این کارش و دیشب حسابی شیطونی کرد

   

عاشق اینکه من در رو براش باز کنم و اون وایسه تو راهرو و واسه خودش با صدای بلند حرف بزنه .صداش دیگه همه ساختمون رو برداشته البته خودش خیلی کیف میکنه از این کارش البته یه علت دیگش اینه جوجو شدیدا دَدَری تشریف دارند و فکر میکنه با راهرو رفتن کمی به در خروج نزدیک میشه و امیدی به بیرون رفتن هست

 

وقتی بهش میگم " جیگر من کیه؟" با دستش میزنه رو سینش و میگه "من" .اونوقته که دلم میخواد با تمام وجودم بخورمش ......نمیدونید این صحنه چقدر بامزه است و من هی این سوال  رو ازش میپرسم و واسه خودم حال میکنم

 

خیلی هم مهربونی..هر وقت برات میوه پوست میکنم و توی ظرف میذارم هر کی پیشت باشه میخوای

 بهش تعارف کنی..اون روز یه نارنگی که میخواستی بخوری اول میذاشتی دهن عروسک خرسی بعدش

 خودت میخوردی..قربونت برم...بعضی وقتها هم به زور میخوای این کارو بکنی ..مثلا از تو دهن خودت

سیب شکلات یا هر خوراکی دیگه رو درمیاری و با اصرار میکنی تو دهن ما..!کلی هم خوشحال میشی

عزیزکم..

 خدایا حافظش باش

  

 ملیکای کچلم خيلي خيلي خيلي دوستت دارم مخصوصا كه هر روز يه كار تازه انجام ميدي و من بيشتر شيفته ات ميشم.

 خدا رو به خاطر داشتن يه همچين فرشته اي هر روز شكر ميكنم.

 بعضي وقتا كه از فرط خستگي براي كار اشتباهت صدامو بلند ميكنم زود پشيمون ميشم.پس ببخشيد.

وقتي سعي ميكني كارها و حركات منو تكرار كني ميخوام بگيرم بچلونمت .

   

چند وقت پيش بعد اينكه لباسشويي كارش تموم شد و  لباسارو درمياوردم يه چند تا لباس تميز كه از تو كمد برداشتي و آوردي و يواشكي تو لباسشويي جاسازي كردي خودنمايي كردن. (اي شيطون)

 يا وقتي شروع به تميزكاري ميكنم فوري يه دستمال كاغذي مياري و كابينتا رو مثلا تميز ميكني.(جووووونم كدبانو)

 

 خلاصه به خاطر روزهاي شيريني كه با تو و جواد دارم خدا رو هزار مرتبه شكر مي كنم.

 دوستتون دارم خانواده ي كوچيك و مهربونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ساجده
1 دی 91 17:59
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید


سلام عزیزم. چشم میام و رای میدم
مامان ساجده
1 دی 91 17:59
عزیزم نوزدهمین ماهگردت مبارک
ممنون عزیزم
کژال مامان عایشه
1 دی 91 20:31
سلام خواهرخوب و مهربونم خوبی فرشته مهربونم?عشق خاله،الهه نازخاله،ملیکاجان حالش خوبه?بازم متن زیبایی نوشتی چندین بارخوندمش،19ماهه شدنش ازته دل تبریک میگم دوستتون دارم/بوسسسسسسسسسسسس


سلام خواهر عزیزتر از جانم . ممنون از تبریکت از دور یه عالمه می بوسمت . به عایشه جان هم سلام برسون و از طرف من ببوس عزیزه خاله رو .
مامان ساحل تپلک
1 دی 91 20:34
مبارک مبارک مبارک 19ماهه شدنش مبارک انشاالله190ساله بشه


شلام عزیزه دلم . ممنون از تبریکت
مامان ساحل تپلک نازمن
2 دی 91 4:29
سلام سمیه عزیزم خوبی گلم ساعت4:40صبحه که برات کامنت میزارم،خدایا این شبها را از ما نگیر

سلام عزیزم. امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشی.

مامان ساحل تپلک نازمن
2 دی 91 11:47
سلام سمیه عزیزم خوبید? متأسفانه از طرف اداره شوهرم باید به مدت یکماه یک شهر دیگه بره مأموریت،من تو این یکماه چگونه طاقت بیارم?...


سلام عزیزم. الهی قربونت برم . زودی این یک ماه می گذره
مامان ساحل تپلک نازمن
2 دی 91 12:59
سلام سمیه جون تو بگو تو این یکماه چکار کنم?


عزیزم من هم مثل تو هستم و نمی تونم دوری شوهرم رو تحمل کنم و خدا رو شکر تا حالا از هم دور نبودیم . به نظر من خودت رو به یه کاری مشغول کن یا برو خونه مامانت اینا تا این یک ماه تموم بشه
مامان ساحل تپلک نازمن
2 دی 91 21:40
سمیه عزیزم گلم تو هم وقتی شوهرت میره جایی افسرده می شی عزیزدلم?
سلام عزیزه دلم . اره من هم مثل تو هر وقت حتی یک روز تنها بشم دلتنگ می شم و اگر طولانی تر بشه بیشتر دلتنگ و افسرده می شم. این نشون میده همسرمون رو دوست داریم

مامان خوشگل
4 دی 91 0:45
خانمی 19ماهه شدن دخترخوشگلت رو بهت تبریک عرض میکنم،انشاالله عروسیش،،


سلام عزیزم . ممنون
لیلا مامان مریم
4 دی 91 10:48
سلام بشما"بزرگ شدن،نازشدن،دخترنازت رو بهت شادباش میگم


سلام عزیزم ممنون