ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

روزهایم پر شده ...

1391/10/5 0:23
نویسنده : مامان
442 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دانم چرا این روزها اینقدر سریع و تند رد می شوند ...مدام ثانیه شماری را می بینم که تند تند شماره هایش زیاد می شود...گاهی می ترسم نه از افزایش سنم که از گذران وحشتناک زندگی و استفاده نکردن هایم...حالا خدا را شکر که با بودن تو حداقل خیلی از روزمرگی هایم کمتر شده...هر روز دنبال کار جدیدی هستیم تا یادت دهم...واین دلبستگیمان را بیشتر می کند...این که همبازی هم هستیم شیرین ترین لذت دنیاست...

روزهایم پُر شده از تو...پر از "کلاغ پَر "و "لی لی لی لی حوضک" و اتل متل و ...و تنها خداست میانمان که می بیند و حس می کند لذت درونم را...از روز اول عاشق این دستان و انگشتان کوچک بودم همان ها که حالا خوب یاد گرفته ای چطور به کار بگیریشان...یک بار برای نشان دادن چیزی که دلت پیشش است و بار دیگر برای گفتن" هیس"...که من عاشقانه این هیس گفتنت را دوست دارم..با آن دهان پر از دندان هایه کوچولو و سفید ...

هیچ وقت فکرش را نمی کردم این چنین شیرین کنی زندگیم را...خدایا می شود این ها رو دید و شاکر نبود!!!

خدایا شکرت..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان عاطفه
5 دی 91 3:17
سلام عزیزم . *مرسی گلم*


ممنون عزیزم
کژال مامان عایشه(سنندج)
5 دی 91 11:17
سلام خواهرعزیزومهربونم خوبی فداتشم،عشق خاله،عروسک نازخاله ملیکاجان خوبه،مثل همیشه فوق العاده زیبا نوشتی،شما عزیزان رو از راه دور میبوسم،بوس بوس بوس

سلام عزیزم .خواهر گلم کژال وعزیز خاله عایشه جون هر دوتون رو می بوسم . من و دخترم خوبیم و از دور شما رو می بوسیم . ممنون که به ما سر می زنی ممنون که به وبلاگ خودت سر می زنی . شما چطوری خوبی؟ راستی چند سالت هست ؟
مامان راحل
5 دی 91 11:31
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،الهی قربون آن ذوق و هنرت بشم که همیشه هرچی مینویسی محشر و شاهکار و عجیب حرف دل من هست...مررررسی خانمی


سلام عزیزم ممنون نظر لطفته از دور می بوسمت . راستی اگه ممکنه خودت رو بیشتر معرفی کن منظورم اینه که چند سالته اسمتون چیه دخترت چند سالشه ؟اگه ممکنه می بوسم
مامان راحیل
5 دی 91 12:53
سلام مجدد عزیزم اسم من*سارا*هست و25سالمه مررررسی خانمی


سلام عزیزه دلم سارا جان واقعا از دوستی با شما خوشوقتم . ممنون که به ما سر می زنی
کژال مامان عایشه
5 دی 91 13:34
سلام خواهرگل و مهربونم عشق خاله ملیکاجان چطوره? پرسیدن چندسالمه من تا تقریبا یکماه دیگه میشم 29ساله و شاید باورت نشه صورتم مثل 17یا18سالهاست خیلی نوجوان موندم-تشکر


سلام عزیزم منم تا یک ماه دیگه 28 ساله می شم و مثل شما جون موندم تقریبا مثل 24 ساله ها هستم . خیلی خوشحالم که با شما اشنا شدم . جون موندن شما نشونه اینه که زندگی خوبی دارید و من از بابت خیلی خوشحالم. من متولد 7 بهمن هستم . عزیزم می بوسمت . عایشه جان رو هم از طرف من ببوسید
مامان تپل/اصفهان
5 دی 91 13:37
سلام عززززززیم خوبی جووووووون دلم؟زیبا نوشتی آفرین صد آفرین،میبوسمت


سلام عزیه دلم. ممنون خوبم خدا رو شکر شما چطورید خوبی خوشی؟مواظب خودت باش . می بوسمت
مامان ساحل تپلک
5 دی 91 16:11
سلام سمیه عزیزم خوبی? گلم چندروزه شوهرم رفته مأموریت منم خیلی دلم براش تنگ شده

عزیزه دلم سلام . تا چشم بهم بزنی یک ماه شده و زودی شوهرت میاد . می بوسمت]