ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عقد خاله محدثه

1393/3/21 21:49
نویسنده : مامان
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترِ نازم و پسرِ نازم

این جمعه ای یعنی مصادف با نیمه شعبان عقد ابجی کوچیکم از ته دل واسش خوشحالم و واسش ارزوی خوشبختی می کنم ولی من بخاطر شرایطم نمی تونم برم کلی گریه کردم و غصه خوردم و دلتنگم ولی نمی شه با وجود بارداری اونم ماه اخر و داشتن یه بچه شیطون 3 ساله و مسافت طولانی نمی شه

می دونم سلامتی پسرم که در وجودم در حال بزرگ شدن هست از همه چی مهمتره و با فکر به این دلم اروم می گیره ولی وقتی به خواهرم فکر می کنم دلم می گیره کاشکی این همه از مامان اینا فاصله نداشتم و من هم الان کنارشون بودم

خواهر کوچیکم یعنی خاله محدثه خیلی تو بزرگ کردن ملیکا کمکم کرد خیلی زیاد هر کلاسی داشتم یا کاری داشتم مثل یک مادر از دخترم نگهداری می کرد و من با خیال راحت به کارام می رسیدم ولی حالا اون عروس راه دور شده و از همه بیشتر من غصه می خورم از طرفی خیلی خوشحالم که داره ازدواج می کنه و همسر خوبی نصیبش شده ولی از طرفی ناراحتم که از من دور شده

این هفته خیلی تنها بودم نه مامان جون نه بابا جون نه خاله سمانه نه خاله محدثه ...همه رفتن فقط من موندم با دخترم و پسرم و همسرم و همین ارومم می کنه

پسرم به خاطر سلامتی تو هر کاری می کنم پس فقط تو خوب بزرگ شو

 

پسندها (11)

نظرات (7)

مامان ضحــــا
23 خرداد 93 1:14
سلام خانمي انشاالله كه پسرتون به سلامتي به دنيا بياد مواظب خودتون باشيد سلام عزیزم ممنون گلم
مامان سامیه
25 خرداد 93 9:36
سلام برای خواهرتون ارزوی خوشبختی میکنم .وباید شما را تحسین کرد که به خاطر گل پسرتون به جشن ابجی نرفتید سلام عزیزه دلم ممنون گلم نظر لطفته خیلی مشکل بود ولی بخاطر سلامتی پسرم تحمل کردم ممنون از بازدیدتون
مامی الی
25 خرداد 93 13:21
خیلی مبارکه انشااله خوشبخت باشن و شما با دیدن خوشبختیشون شاد بشید. آقا کوچولو شما چه قدمای خوب و خوش یمنی داری انشااله همیشه عقد و عروسی باشه.مامان مهربون انشااله به سلامتی فارغ میشی و عروسیشون حسابی جبران میکنید سلام عزیزه دلم ممنون ایشالله همیشه به شادی و خوشی عزیزم ایشالله که شما هم زندگیتون سرشار از شادی باشه ممنون از بازدیدتون
مامانی
26 خرداد 93 12:06
به به مبارکا بادددددددددددددددددد ممنون عزیزم
نیکــو
26 خرداد 93 14:08
عقد خاله مبارکه عزیزم ایشالا که خوشبخت بشن ممنون عزیزم
مامانش
26 خرداد 93 19:22
خیلی مبارکه.ایشالا خوشبخت بشن. منم دور از خونوادم زندگی میکنم و از خیلی از مراسما به خاطر زندگیم و دخترم جامیمونم ولی غصه نمیخورم چون به خاطر سلامتی دخترمه. سلام عزیزم ایشالله که دخترت همیشه شاد و سالم باشه و قدر مامان مهربونش رو بدونه ممنون از همدردیت دوست خوبم
بابکی
1 تیر 93 7:57
سلام عزیزم خیلی خیلی خیلی ....................................... عقد آبجی گلت و تبریک میگم و انشاا... مث آبجی هاش خوشبخت بشه ایشا... گل پسرت صحیح و سالم دنیا میاد وبرا عروسیشون جبران می کنی سلام عزیزم ممنون گلم خوشحال شدم که بهم سر زدی دعا کن این روزهایه اخر به خوبی و خوشی تموم بشه از طرف من سبا سادات رو ببوس ایشالله بعد دنیا اومدن پسرم میام و می بینمت الان که به خاطر گرما و سنگینی بیشتر تو خونه هستم مواظب دختره نازت باش