ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

تولدت مبارک همسرم

1393/11/2 13:20
نویسنده : مامان
566 بازدید
اشتراک گذاری

گرمایی بوده ام همیشه

ولی ....

بین خودمان بماند

سرمایی می شوم

وقتی

پایِ آغوشِ تو در میان باشد همسرِ من

بازوانی می خوام که تنگ در بَرَم بگیرد .....

اما نه هر بازوانی....

تنها حصارِِ آغوش "تو"

آغوشِِِ تو "جوادم"

امروز روز تولد توست عزیزم امروز روزی است که خدا تو را برایه من افرید خدایه خوبم شکرت

امروز قراره خودم کیک درست کنم و تزیینش کنم و شب هم پیتزا درست کنم به خاطر  بچه ها نتونستم مثل سالهایه پیش سوپرایز بزرگی داشته باشم و البته همسرم هم درک می کنه ایشالله سال اینده یه جشن فوق العاده واسش می گیرم

 

پسندها (5)

نظرات (2)

محمد
2 بهمن 93 13:45
بروزم با مطلب "10 ماده غذایی مفید برای زنان" به منم سربزن.
مامان
پاسخ
چشم سر می زنم
مامان آنیسا
8 بهمن 93 11:49
تولد عشقتون مبارک عزیزم ایشالا همیشه در کنار هم خوش باشید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم