ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

یلدا مبارک

1391/9/30 17:29
نویسنده : مامان
562 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

و صدایش دلنشین ترین ترانه من است از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم 

چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوب تر شد که دنیای من شدی

همیشه بدان که تا بیکران عشق عاشقانه دوستت دارم







ملیکا جان
سفیدی برف را برای روحت
سرخی انار را برای قلبت
شیرینی هندوانه را برای عشقت
وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم
پیشاپیش یلدا مبارک.




دوســــــــت جونــــــــــــــــــــــــــــــــــام

اندوهتون را به برگ ها بسپارین تا باد پاییزی اونا را ببره

آخرین لحظه های پاییزیتان پر از خش خش آرزوهای قشنگ.

یلدا بر همه تون مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ساحل
30 آذر 91 21:06
سمیه عزیزم،ملیکای خوشگلم،یلدا بر شما خجسته باد"فدات"


سلام عزیزم ممنون از تبریکت. امیدوارم سالیان سال در کنار خانواده تان خوشبخت باشید
مامان راحیل
30 آذر 91 21:42
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،انشاالله(150تا یلدا)زنده باشید و جشن بگیرید*مرسی*


سلام عزیزم. ممنون از نظرت . شادیهاتون مستدام
خدیجه جنوبی
1 دی 91 10:26
سلام عزیزدلم یلدا این شب زیبا و برهمه خانواده گرامی شما بویژه عروسک کوچولت ملیکا مبارکباد


سلام عزیزم .ممنون از پیام تبریکت
می بوسمت
مامان عاطفه
1 دی 91 14:29
سلام عزیزم دیشب شب یلدا بود طبق معمول شوهر هوس بازم گفت میره بقول خودش پیش دوستانش[دوست دخترهاش]وتاظهرنمیاد دخترکوچولوم هم خوابید،مجبورشدم زنگ بزنم به دوست پسرم که اون بیاد و جشن شب یلدا بگیریم که اومد و واقعا دیشب یک شب عالی و خاطره انگیز بود واقعا خوش گذشت

سلام عزیزم .از خدا می خوام مشکلت به طور اساسی حل بشه و شوهرت سر عقل بیاد. یه سوال بپرسم؟شوهرت می دونه تو دوست پسر داری؟ .




مامان عاطفه
1 دی 91 20:12
سلام فداتشم نه نمیدونه،اون دنبال بهانه میگرده طلاقم بده من حواسم جمع هست بهانه دستش ندم بهم زیاد احترام میزاره ولی هوس بازه و چون من هیچکی ندارم اگه بهش اعتراض کنم طلاقم میده و آواره کوچه خیابون میشم
سلام عزیزم . تو داری کار خیلی خطرناکی انجام می دی عزیزم خیلی مواظب باش که کاری نکنی که بعدا پشیمون بشی . عزیزه دلم چرا اینقدر از طلاق می ترسی وقتی می بینی داره بهت خیانت می کنه گلم خدا بهت صبر بده .




مامان عاطفه
1 دی 91 22:53
عزیزم من بجز1خاله پیر85ساله تو1شهر دورافتاده دیگه هست،دیگه هیچکی ندارم هیچ جا ندارم برم اگه طلاق بگیرم کی به من جا و مکان میده?!!!?شوهرم10تا(دوست دختر و دوست زن)داره منکه فقط 1دوست پسر دارم خیلیم دوستم داره و میتونم باهاش درد دل کنم و باهاش نیازهامو برطرف کنم فعلا از همین نوع زندگی راضیم
سلام عزیزم . الهی قربونت برم همینکه خوشحالی و از زندگیت راضی خیلی خیلی خوشحالم . فکر کنم تنبیه خوبی هست واسه یه شوهر خیانت کار. می بوسمت. شادیهاتون مستدام

مامان عاطفه
2 دی 91 11:40
سلام عزیزم مرسی که درکم میکنی قربونت بشم خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت دارم


سلام عزیزم منم دوستت دارم .راستی دخترت چند سالش هست؟


مامان عاطفه
2 دی 91 13:56
عزیزم دخترم 4سالشه که از 24ساعت فکرکنم 20ساعت پیش مادرشوهرمه


سلام انگاری مادر شوهر خوبی داری
عزیزم در مورد مشکلت نمی تونی از مادر شوهرت کمک بگیری؟
مامان عاطفه
2 دی 91 14:10
عزیزم دخترم4سالشه که از 24ساعت فکرکنم 20ساعت پیش مادرشوهرمه،طبق معمول شوهرم بهم زنگ زد وگفت3روزی دارم میرم مشهد، سه شنبه برمیگردم آنجا کار دارم که میدونم دروغ میگه،میخواد همینجا بره پیش دوست دخترهاش،منکه ناراحت نیستم اعصابم راحتره زنگ میزنم به دوست پسرم که بیاد پیشم،راستی،خودم28سالمه،شماچندساله هستیدگلم?اگه سوالی داری درخدمتم گلم?
سلام عاطفه جون عزیزم خیلی مواظب باش .نمی دونم چی بگم راستش تو خودت بهتر از هر کی می دونی چکار باید انجام بدی .واست ارزوی بهترینها رو دارم. می بوسمت . خوش بگذره

مامان عاطفه
2 دی 91 17:10
آباجی گلم اسم من عاطفه نیست الهام هست مامان عاطفه هستم عزیزم نگفتی چندسالته?


سلام الهام جون ببخشید هواسم نبود .عاطفه جان رو ببوس . من هم 28 ساله هستم متولد 7 بهمن 63
مامان عاطفه
2 دی 91 19:13
تقدیم به ملیکاجان=بوووووووووووووووووس از ته دل از اعماق وجود=قربون قدو بالاش قربون چشاش بشم


سلام ابجی گلم
من و ملیکا هم از دور می بوسیمت
مامان عاطفه
3 دی 91 17:18
سلام عزیزدلم روزخوش ایام به کام،از دیشب تا الان واقعا خوش گذشت تازه دارم معنی زندگی کردن رو میفهم..

سلام عزیزم. شادیهاتون مستدام

مامان عاطفه
4 دی 91 17:46
سلام آباجی عزیزم،خوبی؟این روزهاحسابی سرحالم شما چطورید؟هر سوالی داشته باشی در خدمتم گلم؟


سلام عزیزم . خدا رو شکر که شما خوبی من که خیلی خوشحالم از خوشحالی شما . من هم خیلی خیلی خوب هستم خدا رو شکر زندگی اروم و خوبی دارم
مامان عاطفه
5 دی 91 0:10
عزیزم گلم سوالی ازم نداری؟


سلام عزیزم . چی بپرسم عزیزم . خوبی خوشی؟دختر نازت خوبه؟از طرف من ببوسش