ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ملیکا و بابایی

1390/9/13 18:08
نویسنده : مامان
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطون مامانی

چند روز پیش من کلاس داشتم ولی خاله سمانه و ستاره نبودن مامان جون هم سر کار بود واسه همین مونده بودم چکار کنم می خواستم نرم مدرسه ولی بابایی اومد خونه و از من خواست تا نگهت داره من هم از خدا خواستم و بهت حسابی شیر دادم پوشکت کردم و خوابت کردم و رفتم سر کلاس وقتی برگشتم دیدم تو اروم خوابیدی و بابایی هم کنارت خوابه خیلی قشنگ خواب بودین بعد که دقت کردم دیدم لباست عوض شدن داشتم که نگات می کردم بابایی بیدار شد و به من خندید و گفت حسابی از تو راش در اومدی گفتم چی شده  بعد فهمیدم خرابکاری کرده بودی و بابایی واسه اینکه پات اذیت نشه خودش تو رو شسته بودو پوشکت کرده بود و لباساتو عوض کرده بود و تو رو بغل کرده بود تا خواب بری اصلا فکر نمی کردم بابایت این کارارو بلد باشه ههههههههههههههههههههniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sir _ AREF
13 آذر 90 18:44
سلام آوبجی ... منو لینک کنید تا لیکتون کنم .. در ضمن یه اسفند واس ملیکا دود کن ...
مامان هانیه سادات
14 آذر 90 9:38
سلام.
ممنون از لطفت.
ماشاالله چه ناز شده ملیکا جون.


سلام ممنون عزیزم
خوشحالم که از وب ملیکای من دیدن می کنید