ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ملیکا و مراسم علی اصغر

1390/9/13 17:16
نویسنده : مامان
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولویه مامان

دیروز یه مراسم واسه شیر خواره ی امام حسین برگزار شده بود و من از انجایی که نذر کرده بودم تو رو  به همراه مامان جون خاله سمانه و خاله ستاره و ننه سکینه بردم.

باباجون واست یه چپیه قشنگ داده بود بابایی هم واست پیشونی بند یا ابوالفضل گرفته بود اونا رو سرت کردم خیلی ناز شده بودی بقول مامان جون از تمام نی نی ها ناز تر بودی

وقتی اونجا رسیدیم تو خیلی اروم بودی و همه جا رو نگاه می کردی رفتیم اون جلو ها نشستیم و من تو رو بغل کردم و تو کنجکاو از دیدن این همه جمعیت لذت می بردی تا اینکه مراسم شروع شد و تو با اولین لالایی خوابیدی من تو رو بغل کرده بودم و اروم اروم تاب می دادم تو خیلی معصوم خواب رفته بودی به تو که نگاه می کردم و یاد علی اصغر امام حسین می افتادم اشک از چشمام سرازیر می شد اخه علی اصغر هم شش ماهه بود و مثل ملیکای من ........

خدای من ازت می خوام که وقتی که ملیکا بزرگ شد عاشق اهل بیت تو باشه دوست دارم یه دختر مهربون و با وقار بشه خدای من کمکم کن تا بتونم اون جوری تربیتش کنم که باعث سربلندی من و باباش باشه الهی امین

اینم عکسایه ملیکا از مراسم دیروز

خدای من به حق علی اصغر دختر من و حفظ کن

 اروم بخواب فندقی مامان 

دوستت دارم و واست هر کاری می کنم تا شاد باشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا نازنازی
13 آذر 90 21:47
خدا حفظت کنه عزیزم


ممنون عزیزم
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه