ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

این روزهای من و بچه هام

1399/11/29 15:10
نویسنده : مامان
335 بازدید
اشتراک گذاری
سلام سلام سلام
چه روزهایی شده است چقدر خسته کننده وای خدای من دلم می گیرد وقتی می خوام از روزمرگی هایم حرف بزنم وقتی از خانه ماندن با سه وروجک شیطون حرف می زنم خستگی تمام بدنم را فرا می گیرید چه سال سختی برای من هست چقدر انرژی از من می گیرد و افرین به من که کم نمیارم و همیشه سعی می کنم بچه ها شاد باشن و روزشون تکراری نباشه هر چند واسه خودم تکراریه
ملیکا خانم کلاس چهارم هست و آریان خان کلاس اولی این روزها که کلاسها مجازی شده من هم یه معلم تمام عیار باید باشم همه چی بلد باشم همه چی بدونم سر ساعت تو کلاسا انلاین باشم پیگیر باشم البته که خودم هم معلم هستم و باید درس های خودم رو هم آماده کنم خیلی سخت و زمانبر هست انشالله که تموم بشه
ملیکا خوبه خیلی زود تکالیف رو انجام می ده به حرفام گوش می ده و خداروشکر تو درساش خوب هست ولی امان از آریان که جونم رو لبم رسونده سر کلاساش یه مصیبت سر نوشتن تکالیف هزار تا...دیگه نگم براتون که واقعا این حجم از اذیت رو فکر نکنم بچه ای انجام بده با هزار ترفند و هزار کلاس روانشناسی که خودم واسه آستانه صبر و تحملم می رم به سختی تکالیف رو انجام می ده اونم در ۶ تا ۷ ساعت که من کامل باید کنارش باشم خیلی خسته کننده هست ولی من می تونم
کلاسی که میرم در مورد بهبود رابطه والد و فرزند هست به اصطلاح cprt که با روش بازی ارتباط مادر و بچه رو بهبود می بخشه و مادر رو از نقش معلم خارج می کنه و باعث می شه بکن و نکن ها کم بشه و بچه بتونه بدون لجبازی و آزادانه تکالیف و یا هر کاری که خوب است رو بدون مقاومت انجام بده انشالله که روی آریان جواب بده
تو این شرایط که واقعا واسه خودم وقت کم دارم از همه چی می زنم که بتونم خوب باشم و کلاس می رم که بلکی اریان بهتر بشه و رابطه ام باهاش عالی تر بشه
وای که چقدر بچه کلاس اولی داشتن تو این شرایط سخته واقعا سخته و چقدر واسه بچه سخته که اینجوری باسواد بشه خدا خودش نظری کنه که کرونا لعنتی تموم بشه و همه چی مثل قبل بشه
این روزا بچه ها دلشون گردش و بازی و خرید و هزار تا چیز دیگه می خواد ولی مجبورن تو خونه بمونن و اونم پای گوشی که درس بخونن احتمالا اگه خودمون هم جاشون بودیم خسته می شدیم واقعا گناه دارن بچه ها خیلی بهشون ظلم شده
از آنیتا نگفتم که این روزا کمتر وقت می کنم باهاش بازی کنم و کلا باهاش وقت بگذرونم کلی شیطون شده دائم در حال لباس عوض کردن آرایش کردن لباس منو پوشیدن و کلا مادر شدن هست روحیاتش فوق العاده دخترانه هست برعکس ملیکا رفتار می کنه و کلا از دختر بودنش لذت می بده لاک می زنه مو شونه می کنه و کرم های گرون و رژ های منو به فنا می ده کلا درگیر وسایل من هست که یه لحظه غافل کنم کل ضد افتاب رو زده به پاهاش
فکر کنم متوجه شدید چقدر این روزا باید هوشیار .اماده. صبور. مهربان .محتاط. محکم. مقتدر . برنامه ریز. هماهنگ کننده . معلم. مادر.همسر . ..باشم پس خیلی منو دعا کنید که کم نیارم و بتونم تو هر زمینه ای بهترین نه ولی خوب باشم
دوستتون دارم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)