ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

برای پسرم که بعدا بخونه

1399/11/29 15:32
نویسنده : مامان
301 بازدید
اشتراک گذاری
پسرم امروز می خوام باهات حرف بزنم می دونم یه روزی بزرگ می شی و اون موقع وبلاگت رو می خونی و می فهمی چقدر دوستت دارم پسر خوشگلم من با تمام وجودم تو رو دوست دارم و دلم می خواد به این باور داشته باشی که اگه تو نبودی دلم یه چیزی کم داشت اینو فقط به خودت می گم پسر خوبم این روزها خیلی منو اذیت می کنی و اصلا تو انجام تکالیف همکاری نمی کنی من ساعت ها باید باهات بازی کنم که یه خط بنویسی خیلی صبر می خواد خیلی
بابایی بیشتر سر کار هست وقتی هم میاد خونه خسته هست و نمی تونه با تو کار کنه و همش من باید پیگیر درست باشم واسه همین تو دوستم نداری و فقط بابا رو دوست داری شاید الان فکر کنی چقدر من بدم که همش بهت درس یاد می دم و با حوصله و صبر ازت می خوام تکالیف رو انجام بدی اره می دونم چند باری هم گفتی که من بدم که نمی زارم بازی کنی خوش باشی یا به زبون خودت که می گی" تو فقط می خواهی خوشی من رو تموم کنی "
اره گلم عشقم نفسم من مادرم هرچی بگی بازم کنارت می مونم و عاشقانه بغلت می کنم و کنارت می مونم
وقتی بزرگ شدی یادت بمونه که خیلی سختی کشیدم تا تو باسواد بشی تا واسه خودت کسی بشی من مطمئنم در آینده واسه خودت آقایی شدی و دیگه این روزا یادت نیست واسه همین نوشتم که بدونی واسه اینکه تو کسی بشی درس بخونی مرد بشی من و بابایی خیلی زحمت کشیدیم بابایی بیرون از خونه کار می کرد که تو در رفاه باشی منم تو خونه پس همیشه قدر شناس باشه مرد کوچولوی من
دوستت دارم
برای پسرم که بعدا بخونه
پسندها (3)

نظرات (0)