ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

نگران هیچی نباش

1390/8/13 13:28
نویسنده : مامان
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی داری به چی فکر می کنی؟الهی دورت بگردم مامانی همیشه مراقبت هست و همیشه حواسش بهت هست پس نگران هیچی نباش فقط بزرگ شو

دیشب داشتم واسه کلاس امروز خودمو اماده می کردم و کتابم جلوم بود و نکته برداری می کردم تو هم کنارم خوابیده بودی قل خوردی  کنار کتاب اولش فکر می کردم می تونم به نکته برداری ادامه بدم ولی دیدم تو هی با برگه هایه کتاب بازی می کنی و هی اینو اونورش می کنی و کم کم داشتی عصبی می شدی چون تو دستت نمی اومد و نمی تونستی بگیریش واسه همین ناراحت شدی و یه چنگ محکم به کتابم زدی که نزدیک بود پاره بشه منم از تو کتاب گرفتم که دادت در اومد و زدی زیر گریه الهی دورت بگردم ولی خیلی گریه بلندی کردی انگاری  چکار کردم منو ببخش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)