ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

درد تو به جان خسته ام باد

1390/8/3 2:44
نویسنده : مامان
403 بازدید
اشتراک گذاری
 
درد تو به جان خسته ام باد

 

شیرینم اول از همه باید مامان رو ببخشی که نتونسته بیاد وبلاگت ر و پر عکسایه قشنگت بکنه و از کارهای جدیدت بنویسه.خیلی گرفتار هستم کارایه پایان نامه و کلاس هایه مدرسه و از قدم خوب شما کلاس دانشگاه (اخه این ترم چند واحدی دانشگاه واسه تدریس بهم داده) نه اینکه پای کامپیوتر نیام نه!میومدم اما گذاشتن عکس و اپ کردن نیاز به یه وقت کلی داره که من نداشتم ولی قول میدم همین امروز فردا عکسایه جدیدت رو بزارم .

تو وارد ۶ ماهگی شدی و این روزا تو از همیشه شیرین تر و با نمک تری.با خودت حرف میزنی میخندی و خیلی زود گریه میکنی و زود هم میشه گولت زد.و همش دوست داری غلت بزنی و بعد یه مدت کوتاه خسته میشی و گریه رو شروع میکنی که مامان خانم بیا این وریم کن....

شبی بابایی داشت برنامه نود نگاه می کرد منم تو رو خواب کرده بودم و داشتم واسه کلاس فردا خودمو اماده می کردم که تو یه دفعه تو خواب شروع کردی به گریه کردن نمی دونم چی شده بود ولی در هر صورت من و بابایی دو تامون اومدیم بالا سرت و من شروع به ناز کردنت کردم و تو با صدایه من دوباره به خواب ناز رفتی همون لحظه از خدا خواستم که خوابهای قشنگ ببینی و تا صبح راحت بخوابی

راستش باید اعتراف کنم که وقتی توی دلم بودی هم خیلی خیلی دوستت داشتم اما الان و روز به روز سهم من از عشق تو داره چندین برابر میشه.فقط آرزوی سلامتیت رو دارم.خیلی عاشقتم و خدا خودش میدونه که هر روز چقدر شکرش رو میگم.(خدا جون بازم شکرت)میخوام سعی کنم در آینده مادر خوبی برات باشم و از خدا هم میخوام که کمکم کنه.

ملیکا الان 5 ماه 5 روزش هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دیگر نگران بوی بد پای خود نباشید
3 آبان 90 7:06
خرید اینترنتی و پستی جوراب نانو از بین برنده بوی بد پا این جوراب برگرفته از علم نانو باعث از بین بردن بوی بد پای شما خواهد شد . جوراب هاي ضد بو و آنتي باكتريال بر پايه نانو سيلور در طرح ها و رنگ هاي متنوع عرضه شده و در عين لطافت و زيبايي از پايداري آنتي باكتريال بالايي برخودارند که بوی پا را از بین خواهد برد. جوراب نانو پای شما را خشک نگه می دارد و رطوبتی که پای شما بر اثر پوشیدن کفش ایجاد خواهد کرد را از بین می برد و از رشد باکتری های مضر بر روی سطح پوست پا جلوگیری می کند و پای شما دیگر بوی بد نخواد داد . با خرید جوراب نانوی سیلور می توانید به راحتی کفش های ورزشی و حتی کفش های ایمنی پای خود کنید و از شر بوی بد پایتان راحت شوید . بیشتر ورزشکاران و کارگران از بوی پای خود رنج می برند جوراب نانو به راحتی این مشکل را از بین برده است