ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

اولین سرما خوردگی

1390/8/3 2:46
نویسنده : مامان
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

این روزها خیلی اینجا سرد شده واسه همین کمتر بیرون می ریم مخصوصا دیشب خیلی سرد

شده بود من هی روت پتو می انداختم ولی از اون جایی که تو عادت داری پتو رو کنار بزنی فکر کنم

یه کم سرما خوردی اخه صبحی رفته بودم مدرسه و خاله محدثه و مامان جون پیشت بودم وقتی اومدم

مامان جون گفت سرما خوردی اول فکر کردم حساسیته ولی نه هی عطسه می زدی و ابریزش بینی

داشتی دلم خیلی واست می سوزه شاید بدنت هم درد می کنه نمی دونم ولی خدا کنه زود خوب بشی

 تقصیر منه که تو سرما خوردی الهی دورت بگردم بهت میرسم تا زود زود خوب بشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
3 آبان 90 0:52
گلم نگران نباش آرسام من هم اوایل 3 ماهگی سرما خورد من خیلی ناراحت بودم ...داروها رو سر وقت بده اگر می تونی هم بخور براش بذار من همش دستگاه رو روشن می کردم تا نفس کشیدن واسش راحت باشه....می بو سمتان


ممنون عزیزم حتما این کارها رو انجام میدم
عزیزم مواظب ارسام جون هم باش تا مثل نی نی من سرما نخوره