ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دخترم دوستت دارم

1392/6/2 18:28
نویسنده : مامان
671 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود بزرگ میشوی؟برای چه این همه شتاب داری؟برای من هیچ لذتی بالاتر از تماشای بالیدنت نیست.اما اینگونه که تو می روی میترسم به گرد پایت هم نرسم. میترسم از تو جا بمانم.

ملیکای زیبای من! خورشیدکم! انگار همین دیروز بود که من صدف تو بودم و تو مروارید من! انگار همین دیروز بود که مرواریدم را به دریای پرتلاطم این دنیا سپردم تا جایی بیرون از من زندگی کند. بیرون از من نفس بکشد و بیرون از من ببلالد.تو آنقدر کوچک بودی که حتی توان شیر خوردن هم نداشتی.فقط خدا میداند که من چقدر سخت و چقدر شیرین آن روزها را گذراندم.

میوه دلم! روزهایی که میگذرند هرگز باز نمیگردند و روزهایی می آیند که من امروز برای آمدنشان لحظه شماری میکنم و فردا برای رفتنشان بی تابی خواهم کرد.من جرعه جرعه این لحظات ناب را سر میکشم.تورا دوست دارم بخاطر تمام زیباییهایی که از این دنیای نازیبا نشانم دادی. تورا دوست دارم بخاطر تمام لبخندهایی که بر لبانم نشاندی. تورا دوست دارم بخاطر تموم خنده هایی که با هم از ته دل سردادیم.تورا به هزاران دلیلی دوست دارم که مجال گفتنش نیست. حتی تورا بی دلیل دوست دارم.تورا بخاطر خودت دوست دارم که برایم تکرار ناشدنی و بی نظیری.

عزیز دلم! این نامه را نوشتم فقط بخاطر اینکه بگویم: "ملیکا دخترم! دوستت دارم! "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

گلشن
2 شهریور 92 20:54
سلام به عزیزدل فوق العاده خوشگل مهربونم،ازخوندن این متن قشنگ که برای دخترت نوشتی واقعا لذت بردم بخداقسم قلم فوق العاده گیرا و قوی داری،بخداقسم نوشتهات فوق العاده بااحساس و محشره،بازم میگم بااینکه مادر نیستم ولی از خوندن تک تک نوشتها لذت میبرم زنده و پایدار باشی،دوستت دارم


سلام به شما عزیزه دل خیلی خیلی خوشحالم که نوشته هایه منو دوست دارید و واقعا به داشتن دوستان همراهی چون شما به خودم می بلم.
مرسی عزیزم
مامان غزل
2 شهریور 92 21:21
سلام عزیزم قشنگ نوشتی خدا دخترت را حفظ کنه


سلام عزیزم ممنون گلم
مامان راحیل
2 شهریور 92 21:49
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت هیچی نمیتونم بگم جزاینکه مثل همیشه بگم عزیزم نویسنده قهار و نویسنده دلخواه منی،مرسی عالی بود،


سلام عزیزه دلم . نظر لطقته عزیزم . شادیهاتون مستدام
مامان ساحل
2 شهریور 92 22:40
سلام بهترین دوستم سمیه جیگری خوبی?چه خبرتازه


سلام عزیزم سلامتی . تو چه خبر خوش می گذره؟
گلشن
3 شهریور 92 13:40
سلام خواهر خوبم


سلام عزیزم واسم تعریف کن
میتراقاسمی
3 شهریور 92 14:20
مطلب زیبا و خووووووشگل بید


سلام عزیزم . مرسی گلم که خوشت اومد
مامان ساحل
3 شهریور 92 15:19
سمیه جیگری سلام خوبی?دخمل خوشگلت خوبه?


سلام عزیزه دلم ما خوبیم تو و ساحل خوبید؟از طرف من ببوسش ساحل خوشکله رو
مامان ساحل
3 شهریور 92 16:12
سلام سمیه جیگری ازطرف من هم ملیکاجان دخملت رو ببوس


سلام عزیزه دلم . می بوسمت
مامان الهام
3 شهریور 92 17:41
سلام سمیه جان،مرسی بخاطر پست جدید و پست قبلی که واقعا دلنشین بود


سلام عزیزم . خواهش می کنم عزیزه دلم
مامان ساحل
4 شهریور 92 0:08
سلام سمیه جیگری نصف شبت بخیر.




سلام عزیزم نصف شب شما هم بخیر


گلشن
4 شهریور 92 11:52
شادشادم از دولت عشقت...


مامان راحیل
4 شهریور 92 13:03
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت امیدوارم روزهای خوبی داشته باشید


سلام عزیزه دلم می بوسمت هم تورو هم دختر نازتو
سمیرا عامری
4 شهریور 92 13:26
سلام خوشگل بانو،خوب هستین خواستم قبل رفتن به سفردوسه روزه یه سوال ازت بپرسم،برای اوایل مهر درشهر رفسنجان برای عروسی دعوت هستیم آیا امکان دیدن شما وجود داره عزیزم


سلام عزیزم . خیلی خوشحال می شم ببینمت فاصله ی ما تا رفسنجان دو ساعتی می شه خوشحال می شم ببینمت منزل خودتون هست حتما وقتی اومدی خبرم کن
مامان راحیل
4 شهریور 92 17:17
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،عزیزم خودت و دخترنازت را میبوسم


سلام عزیزه دلم . خوببی گلم . خوشحال می شم بگو
سمیرا عامری
4 شهریور 92 17:39
سلام خوشگل بانو،عزیزم دوساعت که فاصله ای نیست حتما میام شهر شما دیدنت،


سلام عزیزم . خوشحال می شم گلم
گلشن
4 شهریور 92 19:28
سلام عزیزدلم خداوند دخترت را برات 1000سال در پناه خودش حفظ کنه/سپاس


سلام عزیزم مرسی گلم . منتظر نباش اصرار هم نکن لطفا
مامان راحیل
4 شهریور 92 20:18
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،،،


سلام عزیزه دلم .
سمیرا
4 شهریور 92 23:06
سلام خانومی خدا برات حفظش کنه و امیدوارم همیشه زیر سایه پرمهرپدر ومادر گلش یزرگ شه خانومی


سلام عزیزم . مرسی گلم
مامان ساحل
5 شهریور 92 11:20
سلام سمیه جیگری چه خبرتازه?


سلام عزیزه دلم . سلامتی تو چه خبر. الهی زدتر به خواسته ات برسی دوست خوبم
فهیمه کینگشاد
5 شهریور 92 14:25
بعدا ز مدتها غیبت،سلام خانمی دلنوشته قشنگی واسه دخترقشنگت نوشتید


سلام دوست عزیزم خیلی خوشحال شدم که نظر شما رو می بینم امیدوارم باز هم بیایی و دیگه غیبت نداشته باشی.دلایل زیادی داره شاید که اونجور که تو مبینی خوشبخت نیستن و تو ظاهرش رو می بینی و شاید هم خودشون از نظر اخلاقی مشکل دارن و همسراشون مشکلی ندارن.محیط زندگی هم مهم هست من که تمامی دوستانم رابطه ی خوبی با همسراشون دارن و مشکلی از ای نظر ندارن
مامان راحیل
5 شهریور 92 17:52
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،


سلام عزیزه دلم
مامان ساحل
5 شهریور 92 18:29
سلام سمیه جیگری چطوری


سلام عزیزه دلم تو خوبی؟
فهیمه کینگشاد
5 شهریور 92 20:38
سلام عزیزه دلم،منم مثل خودت در یکی از شهرهای استان کرمان هستم،مثل تمام کشور اینجا هم رابطه ها بسیار زیاد شده،و روز به روز زیادتر میشه،

سلام عزیزم . می دونم چی می گی ولی اگر کمی تعهد بین زن و شوهر وجود داشته باشه این اتفاق نمی افته . خدا رو شکر من و دوستان همشهریم این مشکل رو نداریم. ولی حق با شماست این مشکل رو به رشده و اغلب زندگی ها این مشکل رو دارن
مامان راحیل
6 شهریور 92 11:58
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،عزیزم،مرسی گلم




سلام عزیزه دلم جواب هر دوتا سئوالت بله


مامان راحیل
6 شهریور 92 14:21
سلام به روی ماه خودت و دختر نازت


سلام عزیزم
مامان ساحل
6 شهریور 92 14:57
سلام سمیه جیگری امروز رفتم مغازه دوتا ادکلن خوشگل خریدم


سلام عزیزم . به خوشی استفاده کنی چه مارکهایی خریدی؟
مامان راحیل
6 شهریور 92 15:49
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم اگه برای یه روز خاصی مشخص کنم که تمام عزیزانی که تو وبلاگت نظر میزارن همگی دور هم باشیم آیا تشریف میاری یا برات امکان نداره که بیایی؟مرسی


عزیزه دلم من کرمانی هستم و واسم سخته که بیام فکر کنم شما تهرانی باشید به احتمال زیاد اخر شهریور میام کرج اگه اون موقع باشه شاید بتونم بیام
مامان راحیل
6 شهریور 92 17:21
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،واقعا حیف شد که نمیتونی بیایی من برای دوشنبه هفته آینده مشخص کردم که دوستان دور هم باشیم،چون دوشنبه سه شنبه شوهرم نیست و فرصت خوبیه برای دعوت از دوستان،من فقط ایمیل آقای سعید رحیمی رو داشتم که تونستم از طریق ایشون به ایمیل و شمارهای از خانم میتراقاسمی،سمیرا عامری،مامان خوشگل،مامان غزل،مامان عاطفه و مامان ساحل دست یابم و ازهمشون دعوت کردم،ولی شماره ای از یکی دو نفر دیگه پیدا نکردم

خیلی حیف که من نیستم عزیزانم بهتون خوش بگذره خیلی دلم می خواست منم باشم جایه منو هم خالی کنید
عزیزم من این نظر رو می زارم تا دوستاان و خواهرایه گلم که ازشون ایمیلی ندارم ایمیلشون رو بزارن تا دعوتشون کنی

مامان راحیل
6 شهریور 92 18:23
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت واقعا حیف حیف شد که شما عزیزدل همه ما در این مراسم دعوتی نیستی جات واقعا خالیه،انشاالله تو یک فرصت مناسب دیگه روی ماه خودت و دخترت رو ببینم،


سلام عزیزه دلم ایشالله تو یه فرصت دیگه هم رو می بینیم
عزیزم چطور تا حالا تجربه نکردی خیلی لذت بخش هست حتما امتحان کن
مامان راحیل
6 شهریور 92 20:35
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،با مامان ساحل،خانم میتراقاسمی و خانم سمیرا عامری و مامان خوشگل و مامان عاطفه و مامان غزل تماس گرفتم که مامان خوشگل معذرت خواهی گفت نمیتونم بیام،گوشی مامان عاطفه هم خاموش بود،از آقای رحیمی هم دعوت کردم گفتن ضمن تشکر ازشما به احتمال 80درصد میام ولی اگه نتونستم بیام ازتون معذرت میخوام،پس به احتمال زیاد جلسه اول دعوتی باشرکت(خودم،مامان غزل،مامان ساحل،خانم قاسمی،خانم عامری و احتمالا آقای رحیمی) برگزار خواهدشد انشاالله درجلسه دوم همه از جمله سمیه عزیزم حضور داشته باشه،مرسی گلم


سلام عزیزه دلم به همگی سلام منو برسون کم سعادتی منه که تو جمع شما نیستم

مامان ساحل
6 شهریور 92 21:17
سلام سمیه جیگری،ادکلن[لالیک آماتیس100هزارتومان]و ادکلن[سنصوال55هزارتومان] خریدم که جفتش فوق العاده خوشبو هستن


سلام عزیزه دلم به مبارکی استفاده کنی عزیزه دلم .من عطر اماتیس رو خیلی دوست دارم خوشبو هست
مامان راحیل
6 شهریور 92 21:59
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت واقعا شرمنده هستم نوشتم که دوشنبه و سه شنبه شوهرم نیست که مهمونام میان ولی اشتباه نوشتم شوهرم شنبه و یکشنبه نیست و دوستان قراره صبح شنبه اینجا باشند شوهرم هم در جریان دعوت کردن دوستانم هست و گفت از مهمونات خوب پذیرایی کن

سلام عزیزم این نظر رو میزارم تا همه از تاریخ برگزاری خبر دار بشن
خوش بگذره به همتون

مامان راحیل
6 شهریور 92 23:54
سلام به روی ماه نویسنده دلخواه خودم و همه دوستان و سلام به دختر خوشگلت،




سلام عزیزه دلم
نه گلم واسه همسرت


مامان راحیل
7 شهریور 92 0:51
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت


سلام عزیزم .
مامان راحیل
7 شهریور 92 1:19
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،عزیزم برای روزشنبه و دیدن دوستان ثانیه شماری میکنم،


سلام عزیزم بهتون خوش بگذره.
مامان راحیل
7 شهریور 92 2:34
حکایت من شده شبیه برنامه بفرماییدشام شبکه منوتو،تابحال هیچکدوم ازعزیزان را ندیدم دوست دارم ببینم مامان غزل،مامان ساحل،خانم قاسمی و خانم عامری چه شکلی هستن یا آقای سعید رحیمی چه شکلی هستن گرچه میدونم جنوبیه و حدس میزنم سبزه یا سیاه باشه


سلام خیلی حس خوبیه امیدوارم که روز خوبی رو با هم داشته باشید.