ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

مادر گریزی

1392/5/30 13:55
نویسنده : مامان
539 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزها مادرگريزي ملیکا شديدا پررنگ شده! هر چي سرچ كردم كه مطلب بذارم در اين مورد پيدا نكردم!  ولي ميخواستم اينجا بنويسم كه اگه كسي مثل منه بدونه همدرد داره!!
آقاي پدر كه مياد خونه من ميشم شهروند درجه ۲ ! سمیه برو! سمیه نيا! كتاب نخون! بابا ميخونه! اينجا نخواب! اينجا نشين. بغلم هم كه نمياد !!! در ضمن بايد باشم ولي نباشم!
يه جورايي مثل کسی می مونم كه عاشق یه دختر مغروري شده و تشنه ي محبتشه! فقط لازمه يه حركت محبت آميز ازش ببينم ديگه ...

چند شب پیش جایی عروسی دعوت بودیم (پسر دایی بابایی)از اونجایی که شما دلتون نمی خواست تو جمع خانم ها و کنار مامان باشی دائم بهونه می گرفتی و می گفتی بابا و هی بد انقی می کردی کافی بود فقط یکی نازت کنه می زدی زیر گریه اصلا بد اخلاق بداخلاق شده بودی یه اخمی هم کرده بودی انگاری از کنار من موندن واقعا در عذابی که زنگ زدم بابایی و تو رفتی اونور اینقدر خوشحال شده بودی که نگو و بعد که رفتی دائم می شنیدم که خواننده اسم ملیکا رو میاره و می گه ماشالله و اصلا یه اهنگ هم به نام تو خوند اینقدر اونور می رقصیدی که همه تعجب کرده بودن تازه بعدش هم که همگی رفتیم باغ اصلا حاظر نبودی کنار من باشی و ترجیح می دادی کنار بابایی باشی تویی که کنار من حتی حاظر نبودی بخندی با بابایی همچون می رقصیدی که همه ازتون فیلم می گرفتن همه از من می خواستن تا تورو بغل کنم تا یه کم بابایی برقصه ولی اصلا بهم نگاه هم نمی کردی خیلی دلم گرفت ولی پیش خودم گفتم بهتر اصلا نیا من راحت و بدون یه بچه نق نقی از عروسی لذت می برم البته اینو می گفتم تا کمی دلم خنک بشه ههههه
خلاصه خواستم اگه كس ديگه اي هم هست افسرده نشه و بدونه تنها نيست !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان راحیل
30 مرداد 92 18:24
سلام به روی ماه خودت و دختر نازت عزیزم چیز عجیبی نیست 99درصد دخترها تو تمام جهان بابایی میشن


سلام عزیزم اره درست می گی حق با شماست
مامان ساحل
30 مرداد 92 18:52
سلام سمیه جیگری برخلاف ملیکاخوشگله که باباییه،ساحل من مامانی مامانیه،سمیه جیگری درسته گفتم به روزباش ولی منظورم تو پاسخ دادن به نظرات بود ولی همیشه هرپستی که میزاری حداقل 10روز بزار باشه جیگری،


سلام عزیزه دلم . خودم خیلی دوست دارم به روز باشم و هر وقت یه مطلب می زارم خوشحال می شم . عزیزه دلم من نمی تونم کمکت کنم درکم کن
مامان غزل
30 مرداد 92 20:13
سلام عزیزم ممنون بخاطر وبلاگ خوبت، ناراحت نباش که دخترت مامانی نشده،دخترمن نه مامانی نه بابایی شده بلکه شب و روز پیش عمه ش هست بقول معروف عمه ای شده آنم از نوع شدیدش


سلام عزیزم مرسی گلم نظر لطفته . خدا دختر شما رو حفظ کنه .
گلشن
30 مرداد 92 23:13
سلام عزیزدل فوق العاده خوشگل و مهربونم خوبی فداتشم؟واقعا قلم بسیار گیرا،قوی،و محشری داری/اتفاقات دور و برت را به زیباترین حالت ممکن به رشته تحریر در میاری/با اینکه مادر نیستم ولی از خوندن مطلبهات لذت میبرم/واقعا از ته دل میگم باعث افتخار منه که الان بیش از یکساله که با شما عزیزدلم آشنا شدم،زنده باشی عزیزم(میبوسمت)


سلام عزیزه دلم . واقعا خوشحالم و به خودم می بالم که شما دوستان خوب و همراه و دارم واقعا با دیدن پیامت خوشحال شدم و خدا رو شکر کردم که هستی.
مامان ساحل
31 مرداد 92 1:15
باهات قهرمیکنم سمیه جیگری


سلام عزیزه دلم ابجی گلم اینجوری نگو منم شرایط خودمو می سنجم وگرنه از خدامه بتونم کاری واسه تو انجام بدم
گلشن
31 مرداد 92 14:52
سلام عزیزدل فوق العاده خوشگلم خوبی فداتشم؟(سپاس)


سلام عزیزم خوبم
اگه الان هستی برو پایین صفحه وبلاگم و از طریق صحبت با مدیر با هم حرف بزنیم
مامان راحیل
31 مرداد 92 15:20
سلام به روی ماه خودت و دختر نازت


سلام عزیزم
مامان راحیل
31 مرداد 92 15:32
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت


عزیزم سلام می فهمم چی می گی ولی مثل همیشه هواست باشه اشتباه نکنی
گلشن
31 مرداد 92 18:12
سلام به عزیزدل مهربون خوبی فداتشم؟سپاس


سلام عزیزه دلم مرسی خوبم . امیدوارم شما هم خوب باشید
مامان راحیل
31 مرداد 92 20:03
سلام گرم به روی ماه خودت و آن دخترخوشگل و نازت،،


سلام عزیزم . راحیل چطوره خوبه؟وقتی مهمونت میاد راحیل کجاست؟
مامان راحیل
31 مرداد 92 23:06
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت راحیل خوبه،دست بوس خاله سمیه عزیزش هست،راحیل2سالشه باورت نمیشه از24ساعت20ساعتش خوابه،،،دخترخوشگلت رو میبوسم خیلی دوستش دارم


سلام عزیزه دلم منم دختر ناز شما رو می بوسم عزیزم همیشه بهترین مادر واسه راحیل باش و مطمئنم هستی .مواظب دختر نازت باش
مامان ساحل
1 شهریور 92 1:27
سلام سمیه جیگری امروز پنجشنبه و فردا جمعه داداشم پیشمه


سلام عزیزم.اخر هفته ی خوبی داشته باشی
مامان ساحل
1 شهریور 92 12:10
سلام سمیه جیگری ظهر جمعه ت بخیر،چه خبرتازه جیگری?


سلام عزیزه دلم خبر خاصی نیست از صبح مشغول تمیز کردن خونه هستم خیلی خسته شدم.شما چه خبر؟
مامان راحیل
1 شهریور 92 13:04
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت مرسی عزیزم،بوس برای دخترخوشگلت


سلام عزیزم . موفق باشی
مامان ساحل
1 شهریور 92 13:34
سلام سمیه جیگری خبری اول اینکه امروز برای داداشم قورمه سبزی درست کردم،


سلام عزیزم خوش بحاله داداشت که خواهری مثل تو داره
مامان راحیل
1 شهریور 92 14:17
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت تو جواب مامان ساحل گفتی که خسته هستی،عزیزم خسته نباشی منم حسابی خسته هستم مرسی گلم


سلام عزیزم . نصف کارامو کردم دارم خستگی در می کنم تا شب کارام تموم می شه شما هم خسته نباشی
من اگه جات بودم و الان تو موقعیت تو قرار داشتم دیگه کار از کار گذشته بود و حتما نمی تونستم با عقل پیش برم و خودم رو تو مسیر احساسم قرار می دادم و ............
مامان راحیل
1 شهریور 92 15:50
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،عجب روز خوبی بود جات واقعا خالی،مهمونم الان رفت


سلام عزیزه دلم . شادی هاتون مستدام
مامان راحیل
1 شهریور 92 16:00
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،عزیزم سخترین کار توخونه برات کدوم کاره؟مرسی گلم


سلام عزیزه دلم . سخترین کار واسه من تمیز کردن اشپزخونه و بعدش شستن ظرفا
مامان راحیل
1 شهریور 92 16:32
سلام و عصربخیر به روی ماه نویسنده فوق العاده قهار وبلاگ ملیکاجان،خسته نباشی گلم،،،،مرسی گلم


سلام عزیزه دلم . نمی دونم چی بگم خودت چی دوست داری؟من که از اول گفتم نه ولی حالا که دیگه حرف منو گوش نکردی هر چی دلت دوست داره انجام بده خوش باش
سمیرا عامری
1 شهریور 92 17:30
سلام خوشگل بانوخوبی گل بانو؟؟چند روزی نبودم فداتشم تقریبا همه دخترها مادرگریزن چیزعجیبی نیست،راستی خوشگل بانو،دیگه خانم گلشن سوال هوش ندارن که جواب بدیم شاید برنده شدیم وازش جایزه گرفتیم؟


سلام عزیزه دلم اره بابا همه دختر بابایی هستن ایشالله یه پسر گیرم بیاد که حسابی مامانی بشه . خوبی عزیزم کم پیدایی کم نظر میزاری.چه خبر عزیزم خوش می گذره؟
مامان راحیل
1 شهریور 92 17:37
ای تنبل شستن ظرفا که کاری نداره عزیزم


تازه یادم رفت تمیز کردن گاز از همه بدتر . تو از چه کاری بدت میاد؟
مامان راحیل
1 شهریور 92 18:34
سلام گرم به روی ماه کسیکه نویسنده دلخواه من و خیلیهای دیگه شده،دخترت ملیکا را میبوسم،،مرسی عزیزم


سلام عزیزم . مرسی گلم نظر لطفته . اره عزیزم باهات موافقم
مامان راحیل
1 شهریور 92 18:56
من تو خونه عاشق نهار پختن هستم ولی نمیدونم چرا از شام پختن اصلا خوشم نمیاد و تمیزکردن گاز هم خسته کنندست


سلام عزیزم من شام درست کردنو دوست دارم و همیشه بیشتر می پزم که ظهر هم برسه اخر تنبلی
سمیرا عامری
1 شهریور 92 19:45
سلام خوشگل بانو,


سلام عزیزه دلم .چقدر واست سخته باور این قضیه

عزیزه دلم واست بهترینها رو ارزو می کنم از خدا می خوام که بهترین زندگی رو با تمام وجودت بچشی از وقتی عکست رو دیدم معصومیت خاصی تو چشمات هست خدایی خیلی نازی امیدوارم یه شوهر خوب و با تعهد و مهربون و با وجدان گیرت بیاد عزیزکم همه چی و فراموش کن به خدا توکل کن که ازش می خوام تقدیرتو زیبا بنویسه
سمیرا عامری
2 شهریور 92 1:03
سلام خوشگل بانو خوبید,


سلام عزیزم . اهل کجایی عزیزه دلم ؟ تو فکرت هستم
سمیرا عامری
2 شهریور 92 2:03
سلام خوشگل بانو,mr30


سلام عزیزم گفتم باهات تماس بگیره .
مامان راحیل
2 شهریور 92 8:43
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،صبح شنبه بخیرعزیزم،


سلام عزیزم ظهر شما بخیر. خوش بگذره بهت.
مامان راحیل
2 شهریور 92 16:06
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت بقول مامان ساحل چه چه خبرتازه؟


سلامتی عزیزه دلم . شما چه خبر خوبی عزیزم ؟
گلشن
2 شهریور 92 16:51
سلام به محبوب ترین،زحمتکشترین،عزیزترین،خوشگلترین،مدیر بین تمام وبلاگها،خوبی فداتشم؟تشکرمیکنم بخاطر وبلاگ عالی که داری،انشاالله همیشه شاد و تندرست باشی//


سلام عزیزه دلم مرسی از این همه لطفی که به من داری از اینکه شما رو دارم خیلی خیلی خوشحالم . عزیزم امیدوارم که همیشه شاد و سرزنده باشی امیدوارم خوشبخت باشی گلم . من و از تمام اتفاقات با خبر کن مرسی گلم
گلشن
2 شهریور 92 18:16
سلام به عزیزدل فوق العاده خوشگلم،بدون شک باعث افتخار برای منه که با فرشته فوق العاده چون شما آشنا شدم و بخاطر این موضوع خدارا هزاران بار شکر میکنم،زنده و پایدار باشی گلم/


سلام عزیزه دلم من هم خیلی خیلی خوش شانس بودم که با شما اشنا شدم عزیزم از اینکه طرفدار نوشته ها و وبلاگ من هستی خیلی ازت تشکر می کنم . خوشبخت باشی
مامان راحیل
2 شهریور 92 19:03
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم


سلام عزیزه دلم