ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

داستان پردازی

1392/5/30 13:25
نویسنده : مامان
464 بازدید
اشتراک گذاری
سلام خدمت تمام دوستان همراه و همیشگی خودم


از اونجاييكه هيچ نوع خلاقيتي در ساخت داستان ندارم از شما كمك ميخوام!
به نظر شما چطوري يه دختر كوچولو (شخصيت داستان) ميفهمه كه ديگه نبايد تا دیر وقت بیدار باشه و زود بخوابه؟
خودم يه داستان ساختم ولي ميخوام داستان هاي بيشتري بگم در اين باره! (دوستان خوبم کمکم کنید تا با داستانهایه زیباتون دخترم شبها زود بخوابه)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان راحیل
30 مرداد 92 19:34
سلام به روی ماه خودت و آن دخترخوشگل نازت،عزیزم تو خودت نویسنده قهار و حرفه ای و خوش ذوقی هستی به نظرمن هرچی خودت به ذهنت رسید همون خوبه،،،


سلام عزیزم مرسی گلم نظر لطفته شما هم خیلی زیبا و پر حرارت می نویسی
مامان راحیل
31 مرداد 92 2:58
سلام به روی ماه خودت و دخترخوشگل و نازت ،،،


سلام عزیزه دلم
مامان راحیل
31 مرداد 92 12:50
سلام به روی ماه خودت که همیشه گفتم نویسنده قهاری هستی و سلام به آن دخترنازت که آینده درخشانی داره،،


سلام عزیزه دلم مرسی گلم واقعا خوشحالم که دوست خوبی چون شما رو دارم
خودت بگو