ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

برای تمام داشته ها و نداشته هایم شکرت

1392/5/26 17:32
نویسنده : مامان
828 بازدید
اشتراک گذاری

این متن رو جایی خوندم و خوشم اومد

بی خیال نداشته هایت ...

 بی خیال دلتنگی هایت ...  

 بی خیال هر چه که خیالت را نا آرام میکند  ...  

 به من بگو ببینم ....

امروز نفس کشیده ای ؟ 

 آری ؟   پس خوشا به حالت .  

   عمیق نفس بکش ... عمیق عشق را ... زندگی را ... بودن را ... بچش ... ببین..لمس کن 

و با تک تک سلولهایت فریاد بزن " معبود من شکر که مرا جان بخشیدی "

یادت باشه ملیکا جونم همیشه خدارو برای همه داشتن ها و نداشتنهایت شکر کنی ...

 

کاش قدرت درک این رو داشته باشیم اینکه روزی کی  بودیم   و چی خواستیم  واز چه کسی خواستیم  ... یکی اون بالا بالاها صدامونو شنیده و جوابمون رو داده .. پس مغرور نشیم به داشته هامون و ناشکر به نداشته هامون ..!  بدونیم که خداوند به هر که هر آنچه بخواد  هر اندازه ! بی بهانه عطا خواهد نمود! فقط و فقط و فقط باید شکر گذار داده او باشیم . !روزی تمام خواسته ام از خدا همین دخترک شیرین و قند عسل بود ..همین ملیکای نفسی که گاهی  روی اعصابه و گاهی باعث ارامش اعصاب .. امیدوارم بتونم اونجور که خدا ازم خواسته شکر گذار او باشم .خدایا ! خداوندا ! ای خالق ملیکا کمکم کن تا بتونم اونطور که باید و شاید این فرشته پاک و معصوم رو تا اونجا که بشه راهنمایی و هدایت کنم تا بیراهه نره ... این روزها تمام تلاشم در زندگی همینه.!بتونم خوب و درست ملیکا رو تربیت کنم تاخدایی نکرده  از داشته ام پشیمون نشم .  

 

 

آمین یا رب العالمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

گلشن
27 مرداد 92 11:12
سلام عزیزدل خوبی؟


سلام من خوبم امیدوارم شما هم خوب باشید
مامان راحیل
27 مرداد 92 14:12
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت مرسی بخاطر مطلب خوبی که گذاشتی،


سلام عزیزم . خوشحالم که از مطالبم خوشت اومد. شاد باشی
خاله سمانه
28 مرداد 92 0:55
سلااااااام عزیزم
جوششو نزن ملیکا یه خاله داره مثل شیر بالای سرش
خودم همه جوره دارمش
عزیززم دلم برش یه ذره شده فردا حتما باید ببینمش



سلام مرسی خاله جووووووووووووون
میتراقاسمی
28 مرداد 92 14:17
پست جدید خووووووووشگل بود


سلام عزیزم . مرسی گلم
مامان راحیل
28 مرداد 92 15:02
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،


سلام عزیزم واسم تعریف کن گلم
مامان راحیل
28 مرداد 92 17:43
سلام عزیزم به روی ماه خودت و دخترنازت،خوب هستین$ملیکاجان خوب هستن،میبوسمش،،


سلام عزیزم ما خوبیم خدا رو شکر شما چطورید خوبید عزیزم دختر ناز شما چطوره خوبه از طرف من ببوسش
تعریف کن واسم
مامان غزل
28 مرداد 92 20:25
سلام عزیزم نوشته قشنگ و خواندنی بود


سلام عزیزم . مرسی گلم
مامان راحیل
29 مرداد 92 2:53
سلام عزیزم سلام به روی ماه خودت و دخترخوشگلونازت،شرمنده دیرجواب دادم ببخشید گلم کمی کار داشتم و اینترنت خراب بود


سلام عزیزه دلم مرسی که به ما سر می زنی
تعریف کن
مامان ساحل
29 مرداد 92 11:05
سلام سمیه جیگری چه خبرتازه?


سلام عزیزم . هیچی سلامتی شما چه خبر . هنوز جنوبی؟ساحل رو هم با خودت بردی؟خوش می گذره؟
مامان راحیل
29 مرداد 92 16:34
سلام به روی ماه خودت و ملیکای ناز وخوشگلت،،


سلام عزیزم چه زیبا تعریف می کنی اخرش؟
راستی پایین صفحه وبلاگم یه شکل مثل یاهو مسنجر هست اگه دیدی روشنه بدون من هم هستم و می تونی انلاین باهم حرف بزنی یعنی فقط بازدن رویه اون شکل وارد می شی و اگه من هم باشم می تونیم با هم صحبت کنیم
مامان ساحل
29 مرداد 92 17:11
سلام سمیه جیگری خوبی?آره جنوبم و پیش دوستم کار میکنم و دخترم هم پیشم هست روزهای پنجشنبه و جمعه هم داداشم پیشمه


سلام عزیزم . روزهایه خوبی داشته باشی عزیزم
مامان راحیل
29 مرداد 92 21:56
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت شب خوش عزیزم، گلم،،


سلام عزیزم شب شما هم خوش
اخرش
مامان راحیل
30 مرداد 92 2:45
سلام به روی ماه خودت و آن دخترخوشگل و نازت


سلام عزیزه دلم .
مامان ساحل
30 مرداد 92 12:01
سلام به بهترین دوستم سمیه جیگری


سلام عزیزم . فکر نکنم کار درستی باشه که من بهش بگم عزیزم شوهر دوستت نمی تونه تنظیمش کنه؟یا داداشت؟
مامان راحیل
30 مرداد 92 15:13
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم یادم رفت تو پست قبلی بهت بگم عکس اولی دخترت تو پست قبلی بینهایت زیبابود آینده فوق العاده درخشانی داره،،،

سلام عزیزه دلم مرسی گلم همیشه از خدا می خوام که اینده ی خوبی داشته باشه
عزیزم واسم بگو