ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دلم خوش است به پدرت

1392/3/12 2:12
نویسنده : مامان
550 بازدید
اشتراک گذاری

می دانی دخترم دلم خوش است ...دلم خوش است که پدرت هست ...پدرت هست که برایت پدری کند ....وقتی ان گوشه می نشینم و تو و پدر رو می بینم که چطور از سرو کول هم بالا می روید قند در دلم اب می شود...نمی خواهم نفر سوم در جمع هم بازی هایتان باشم ....دلم می خواهد نفر غایبی باشم که ان گوشه نشسته است و نگاهتان می کند و می شنود صدای جیغ و خنده های دختری که بالش روی کله اش خورده یا توپ به پایش شوت شده ....یادت بماند که پدر بیشتر از هر چیزی که فکرش رو بکنی برایت پدری می کند...دلت خوش باشد که اگه مادر وقت نمی کند که با تو بازی کند بعضی روزها پدر جبران کاستی های مادر را می کند و هم بازیت می شود...همان هم بازی که برایت گاز و قابلمه و بساط چایی می خرد برای دختر دو ساله اش تا برایش غذاهایه خیالی بپزی  و چای الکی بریزی و بسوزد با همان چای الکی و دخترش قهقه بزند ....همان پدری که پاهایش را سرسره می کند تا تو سر بخری و بلند بخندی .....همان پدری که خم می شود تا به تو سواری دهد ...بدان که خیلی دوستت دارد

خدایا شکرت...شکرت که دلگرمم به حضور این پدر که می دانم اگر روزی باشد که من نباشم برای دخترم هم پدری می کند هم مادری ...

مادرانه :هر کار کنیم پدرت نمی تواند حساب ثانیه های گذشته را داشته باشد ...چرا؟چون مرد است و فکرش پر از مشغله و دغدغه زندگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان ساحل
12 خرداد 92 16:50
دل من خوش است فقط به دخترم نه به پدرش


الهی . امیدوارم دوباره کانون خانواده ات گرم شود
مامان خوشگل
12 خرداد 92 16:55
موفق باشید


پاینده باشی
مامان عاطفه
12 خرداد 92 17:34
هزاران بار خدارا شکر که هیچ دلخوشی به پدرعاطفه ندارم بلکه ازش متنفرم


برای چی خدا رو شکر؟؟؟؟؟؟؟عاطفه به محبت پدر نیاز دارد
مامان غزل
12 خرداد 92 18:17
تشکر از وبلاگ خوبت عزیزم دخترت رو ازطرف من ببوس


مرسی عزیزم .نظر لطفته
گلشن
12 خرداد 92 23:02
سلام خوشگلم خوبی فداتشم؟(سپاس)


سلام عزیزم . منتظر نباش
لیلامامان مریم
13 خرداد 92 9:39
سلام عزیزم همانطور که قبلا هم گفتم چون هیچ حسی به دخترم و شوهرم ندارم تنها دلخوشی من دوستان خوبم هستن


سلام عزیزم . چی بگم به خدا ایشالله که روابطتون درست بشه
مامان راحیل
13 خرداد 92 11:18
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم خودت و دخترت را خیلی دوست دارم میبوسمتون


سلام عزیزم . مرسی گلم
مامان الهام
13 خرداد 92 17:46
سلام عزیزم من اول به دوست عزیزم و بعد به شوهر و دخترم دلخوش هستم


سلام عزیزم مرسی از نظرت
مامان دیانا
13 خرداد 92 22:05
سلام عزیزم خوبید من قبلا به اسم مامان آینده میامدم ولی الان که دخترم به دنیا آمده دیگه مامان آینده حساب نمیشم انشاالله اگه حوصله داشتم شاید از چندماه دیگه واسه دیانا وبلاگ بزنم که البته ازمن تنبل بعیده مرسی گلم


سلام عزیزه دلم به سلامتی .دختر نازتو از طرف من ببوس . عزیزم کاری نداره تو اول بساز بعد کم کم واسه دل خودت توش بنویس .عزیزم خیلی خوشحالم که دوباره اومدی و واسم نظر گذاشتی . می بوسمت
گلشن
14 خرداد 92 2:14
عزیزدلم یادت نره(سپاس)


سلام عزیزه دلم . من کرمان نیستم منتظرم نباش
مامان ساحل
14 خرداد 92 12:42
سلام سمیه جیگری چه خبرا؟


سلام عزیزم .سلامتی خبر خاصی نیست . شما چه خبر؟
مهشید
14 خرداد 92 16:22
ای جانم مادر...خوش به حال ملیکا.حستون خیلی زیباست...
من دانشجو هستم.دلم واسه مامانم تنگ شده


الهی خدا مادرتون رو واستون حفظ کنه . عزیزم ممنون که خوشت اومد و خیلی خوشحالم که تونستنم حسم رو القا کنم.عزیزم قدر این دوران رو بدان وقتی که تموم شد و رفتی وارد زندگی و شوهر و بچه داری شدی دلت لک می زنه واسه این دوران مثل من
مامان ساحل
15 خرداد 92 1:08
سمیه جیگری خبرخاصی نیست گلم


سلام عزیزم .
گلشن
15 خرداد 92 2:24
چقدر فرقه بین انسانها...،




اره فرق زیاده خیلی ممنون که متوجه شدی.


مامان ساحل
17 خرداد 92 17:27
سلام سمیه جیگری چه خبرتازه


سلامتی عزیزم . تو خوبی؟چه خبرا؟
مامان ساحل
18 خرداد 92 0:09
سلام سمیه جیگری خوبی؟


سلام عزیزم . مرسی
گلشن
18 خرداد 92 3:08
سلام عزیزدلم خوبی خوشگلم ساعت3شبه تازه با خانواده از کنار دریا برگشتم جات واقعا خالی بود،،


سلام عزیزم . خوش بگذره
گلشن
18 خرداد 92 14:23
سلام عزیزدلم خوبی خوشگلم؟(میبوسمست)


سلام عزیزم من خوبم و ملیکا هم خوبه همه چی خوبه
گلشن
18 خرداد 92 19:45
سلام عزیزمهربون فوق العاده خوشگلم/


سلام عزیزم تا الان فکر می کردم از شما بزرگتر هستم ولی انگاری شما بزرگتر پس مثل خواهر بزرگتر منی
گلشن
18 خرداد 92 22:21
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم


سلام عزیزم . سعی کن از شهر خودت باشه بهتره
گلشن
19 خرداد 92 1:18
اختیار داری آبجی فوق العاده خوشگلم،شما همه جوره بزرگتر و سرورتری،فدات بشم(میبوسمت)


سلام عزیزم . خواهش می کنم عزیزه دلم شما سروری
مامان عاطفه
19 خرداد 92 14:30
سلام سمیه خانمی عزیزم وصل شدن به وبلاگت این روزها بشدت سخت شده چرا اینجوریه گلم؟؟


سلام عزیزه دلم .یخاطر سرعت اینرنت هست قبل از انتخابات فکر کنم سرعت خیلی کم بشه
گلشن
19 خرداد 92 14:56
سلام آبجی کوچیکه فوق العاده خوشگلم خوبی فرشته مهربونم؟شما سرور و سالارید/(سپاس نفسم)


سلام عزیزه دلم من خوبم تو چطوری خوبی؟ . به چه دلایلی نمی تونی؟اول باید دلایل رو بدونم بعد نظرم رو می گم
گلشن
19 خرداد 92 17:38
سلام آبجی کوچیکه فوق العاده مهربون و خوشگلم//]

سلام عزیزه دلم . نه نمی شه
مامان ساحل
19 خرداد 92 21:11
سلام سمیه جیگری خوبی چطوری؟


سلام عزیزم . مرسی گلم من خوبم تو چطوری؟
میتراقاسمی
19 خرداد 92 22:39
ازشهرشلوغ و بی درو پیکر و پر از فساد و فحشای شیراز به شما و همه دوستان سلام عرض میکنم


سلام عزیزه دلم
گلشن
20 خرداد 92 1:00
سپاس


سپاس بخاطر درکت
گلشن
20 خرداد 92 20:08
خسته ام...