ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکس

1392/3/21 16:50
نویسنده : مامان
529 بازدید
اشتراک گذاری

این همه چند تا عکس که قولش رو داده بودم

تولد خاله سمانه ١٣ اردیبهشت

اینم مدل اولیه لباسی که واسه ملیکا دوختم که البته طرح نهایی رویه بالاتنه اش کار شده که بعد عکسش رو میزارم

ملیکا در دشت ریواس

ملیکا در یزد زیارتگاه سید جعفر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

گلشن
21 خرداد 92 18:42
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم،عکسهای بسیار زیبایی بود دست گلت درد نکنه


سلام عزیزه دلم مرسی گلم .خواهش می کنم
میتراقاسمی
21 خرداد 92 21:33
سلام عکسها خوووووووشگل بید


سلام عزیزه دلم . مرسی عزیز
مامان راحیل
21 خرداد 92 22:03
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت واااااااااااای قربون این دختربانمک و نازبشم که عشق منه==میبوسمش


سلام عزیزه دلم . مرسی گلم می بوسمت
مامان ساحل
22 خرداد 92 1:26
مرسی سمیه جیگری عالی بود عکسا


سلام عزیزم .مرسی گلم
گلشن
22 خرداد 92 9:00
سلام عزیزفوق العاده مهربونم خوبی فداتشم؟(میبوسمت)


سلام عزیزم . تو موقعیت یه زندگی عالی رو داری و دلایلت منطقی نبودن و نظر من منفی هست.می بوسمت عزیزم
خدیجه جنوبی
22 خرداد 92 10:43
سلام دوست عزیزم خسته نباشی مثل همیشه عکسها جالب و دیدنی بودن*ممنون*


سلام عزیزم مرسی گلم نظر لطفته
مامان الهام
22 خرداد 92 11:12
سلام سمیه جان عکسها محشر بود خیلی خوشم اومد


سلام عزیزم .مرسی نظر لطفته
مامان خوشگل
22 خرداد 92 18:43
فوق العاده خوشگل بود


مرسی عزیزه دلم
مامان غزل
22 خرداد 92 18:55
جونم دخترخوشگلت خداحفظش کنه


مرسی عزیزه دلم
میتراقاسمی
22 خرداد 92 19:53
سلام عزیزم مرسی که چندمدت پیش شماره تلفنمو توقسمت نظرات گذاشتی واقعا خوشحالم تا الان تقریبا 95درصد کسانی که برات نظر میزارن بهم زنگ زدن و باهاشون دوست شدم مرسی


سلام عزیزه دلم خواهش می کنم .امیدوارم وقتی من هم شیراز اومدم ببینمتون. بوس
گلشن
22 خرداد 92 20:14
سلام عزیزفوق العاده خوشگل و مهربونم/


سلام عزیزه دلم . به نظر من سخت نگیر و ازدواج کن
میتراقاسمی
22 خرداد 92 20:17
واقعا از ته دل خوشحالم میکنی اگه بیای عزیزم،تا الان خیلی از دوستان اومدن شیراز و چندنفر دیگه هم قراره بعدها بیان


باعث افتخار منه که شما رو از نزدیک ببینم
گلشن
22 خرداد 92 23:15
سلام خوشگل مهربونم خوبی؟/سپاس


سلام عزیزم . خیلی داری سخت می گیری و بهانه می تراشی و دیدت خیلی منفی شده به نظر من با ازدواج خیلی از مشکلاتت حل می شه واسه مادرت هم خوبه همه که مثل هم نیستن در ضمن اجازه ی من ملاک نیست ببین چه کاری واسه خودت و زندگیت بهتره و خودت رو الکی گول نزن
لیلامامان مریم
22 خرداد 92 23:36
سلام عزیزم برای دخترت اسپند دود کن آینده درخشانی داره


سلام عزیزم . مرسی گلم انشالله اینده ی درخشانی داشته باشه
مامان ساحل
22 خرداد 92 23:52
سمیه جیگری درجواب خانم گلشن نوشتی که سخت نگیرن و ازدواج کنند اگه خانم گلشن قصد ازدواج دارن داداش من قصد ازدواج داره میشه باهم آشنا بشیم
مامان ساحل
23 خرداد 92 10:46
سلام سمیه جیگری چه خبرتازه


سلامتی عزیزه دلم
گلشن
23 خرداد 92 12:59
سلام خوشگل مهربونم/


سلام عزیزم . ایشالله همیشه شاد و خوشبخت باشی
مامان عاطفه
23 خرداد 92 14:20
سلام سمیه خانمی خوبی گلم مرسی مرسی بخاطر عکسهای قشنگ


سلام عزیزه دلم. مرسی گلم
گلشن
23 خرداد 92 14:46
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم؟


سلام عزیزه دلم . وقتی ازدواج کردی دلیل کار منو متوجه می شی
می بوسمت عزیزم
سمیراعامری
23 خرداد 92 21:11
سلام خوشگل بانو ازت تشکرمیکنم بخاطر به روزبودن وبلاگت و بخاطرمطالب و عکسهای قشنگ


سلام عزیزه دلم . مرسی گلم نظر لطفته
مامان غزل
24 خرداد 92 9:49
سلام عزیزم من متولد 17تیر65هستم شما متولد چه روز و چه ماه و چه سالی هستید مرسی


سلام عزیزم .من متولد 7 بهمن 63 هستم .
مامان ساحل
24 خرداد 92 20:50
سمیه جیگری لباسی که واسه دخترت دوختی فوق العاده خوشگله واقعا آفرین


سلام عزیزم مرسی گلم تازه الان که روش کار کردم خیلی بهتر شده
مامان غزل
25 خرداد 92 18:45
عزیزم وصل شدن به وبلاگت سخت شده


سلام عزیزم .الهی کاشکی می تونستم کاری کنم
مامان ساحل
29 خرداد 92 15:24
سمیه جیگری،دیگه مثل سابق متأسفانه وبلاگت به روز و فعال نیست


سلام عزیزم
ببخشید این روزها ملیکا خیلی اذیت می کنه