ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

تکلیفم نه با خودم معلوم است نه با تو...

1393/2/14 2:53
نویسنده : مامان
376 بازدید
اشتراک گذاری

تکلیفم نه با خودم معلوم است نه با تو..نمی گذاری برسم به آن قله ای که در خیالاتم می بینم..بگذار شیرینی و راحتی بزرگ شدنت را بچشم دختر جان...چند روزی خیالم راحت بود..چند روزی پُزی داشتم برای همه دوستانم، که آی ملت خبر دار شوید دخترم بزرگ شده..خودش سر خودش را گرم می کند..می نشیند در اتاقش نقاشی می کشد، آشپزی می کند و برایم خورشت قیمه خیالی می پزد و می آورد می خوریم و به به وچه چه می کنیم با هم...من با خیال راحت می نشینم پای تلفن با خیال راحت برایش شال و کلاه می بافم و نقشه بافت شال و کلاه پدرش را می کشم...اما دریغ ..دریغ که چند روزی این لذت مهمان خانه ام بود..کله ام پر از صداست..پر از گریه پر از نق نق..پر از غرغرو خالی از هرنوع سکوتی...شده ام همان مادر 3 سال پیش که چشم و گوشش تیز بود برای دلیل گریه های واهی...صدای دزدگیر ماشین همسایه برایم صدای گریه توست در خواب...حالا در عرض یک ساعت باید همه شغلی داشته باشم و به نحو احسنت نقش بازی کنم...گاهی دندانپزشک ،بعدش معلم ،بعد نوبت دکتر دل درد و بعد به قول تو پلیس شوم و این جانوران خیالی را از خانه بیرون کنم...کلاً و اساساً بازی انفرادی به باد فنا رفته!!!

بی خیال شو دختر... جان مادرت بی خیال شو...دلت برای من نمی سوزد برای این داداشی طفل معصومت کباب شود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)