ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دوستان ایده بدید

1391/10/30 3:25
نویسنده : مامان
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

2 بهمن تولد همسری هست و من هیچ کاری نکردم موندم چکار کنم حتی نمی دونم چه کادویی بخرم .تو سال های قبل چند سری تمام خانواده همسری رو دعوت می کردم به همراه خانواده ی خودم کلی هم خوش می گذشت و پارسال هم ققط خانواده ی خودم رو دعوت کردم با خاله سمانه اینا امسال می خواستم دوستایه همسری رو دعوت کنم که نشد  .امسال می خوام یه جشن سه نفره بگیرم که واسه همسری تکراری نباشه  .دوستای خوبم کمک کنید ایده بدید تا یه تولد سه نفره و یه شب عالی با همسرم داشته باشم

منتظر پیشنهادات و ایده هایه خوبتون هستم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان راحیل
30 دی 91 8:50
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،ضمن تبریک بخاطر تولد شوهرتون،من خودم به شخصه چون شوهرم عاشق کفش هست برای تولدش کفش گیرون قیمت میخرم،ببین شوهرت ازچی بیشتر خوشش میاد همونو براش بخر خوشگلم،مرسی


سلام عزیزم .ممنون به خاطر تبریکت .
مامان عاطفه
30 دی 91 11:14
سلام عزیزم تولدآقاتون مبارک باشه،


سلام عزیزم با نظرت کاملا موافقم. در رابطه با اون موضوع هم ایمیل بهشون دادم.
مامان ساحل تپلک نازمن
30 دی 91 11:21
سلام سمیه جان خوبی جیگرطلا?تولدآقاجواد رو به خودش و شما و همه فامیلتون تبریک میگم انشاالله 120ساله بشه،،راستی سمیه بهت حسودیم میشه که یک داداشی ناتنی به اسم آقای سعیدرحیمی داری که همیشه هروقت نظر میزاره بهت میگه آبجی،،خوشبحالت،منم داداش ناتنی میخوام میخوام میخوام میخوام میخوام...

سلام ممنون عزیزم . باعث افتخار بنده است . ایشان مثل بردار کوچک نداشته ام می باشد

مامان ساحل تپلک نازمن
30 دی 91 11:33
راستی برای تولد شوهرت یک ادکلن مردونه بخر سمیه جان


سلام عزیزم . از راهنماییت ممنونم
سعدرحیمی
30 دی 91 16:37
سلام به شما آبجی عزیز و محترم ،خسته نباشید،تولد همسرگرامی و عزیزتان را ازته دل بهتون تبریک میگم انشاالله سالهای سالهای همه تون کنار هم با خوشی و شادی زندگی کنید(انشاالله)


سلام . خیلی ممنون
مامان ساحل تپلک ناز من
1 بهمن 91 1:57
سلام سمیه جان خوبی عزیزم؟

سلام عزیزم . ممنون . به نظر من اصلا کار درستی انجام ندادی .ازت دلگیرم







مامان تپل/اصفهان
1 بهمن 91 9:59
سلام سمیه خانم عزیزززززم خوبی جووووووون دلم؟تولدتولدتولد تولدش مبارک مبارک مبارک


سلام عزیزم .ممنون عزیزم
اقوام
1 بهمن 91 15:29
میلادباسعادت آقاجواد مبارکباد


ممنون.شما؟