ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ملیکایی سرما خورده

1391/11/1 22:57
نویسنده : مامان
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولویه مامانی

دو سه روزی می شه که عسل مامانی سرما خورده و با هر بار سرفه کردنش بدن منو می لرزونه خیلی سخته که پاره ی تنت دخترت عسلت کوچولوت سرما بخوره و بدتر از اون سرفه هاشه اونم نصفه هایه شب که از خواب ناز بیدارش کنه

دیشب دو سه بار بابت سرفه هاش بیدار شد و بدنش هم داغ بود و عاجزانه میامد بغلم و فکر می کرد اگه شیر بخوره خوب می شه منم تا صبح بغلش کردم و نازش می کردم و شیرش میدادم اخه شنیدم که شیر خیلی تاثیر داره و البته محبت باعث می شه سرماخوردگی زودتر خوب بشه (البته دارو هم بهش دادم)

از خدا می خوام دخترم زود حالش خوب بشه

فعلا میرم اخه می خوام خونه رو مرتب کنم و کارهامو بکنم

راستی واسه تولد یه کارهایی انجام دادم بعدا میام می گم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شادی
2 بهمن 91 9:34
سلام عزیزم قصد توهین و بی احترامی بهت ندارم ولی هرچیزی رو تو وبلاگ نمینویسن من خودم وبلاگ داشتم ازبس هرروز چیزهای مختلف مینوشتم تعداد نظرات که تقریبا برای هرپست بود20تا شد15تا بعد شد10تا بعد شد3تاآخرشم فقط خواهرم واسم نظر میزاشت آخرم وبلاگ رو بستم بهت توصیه میکنم وبلاگت رو فقط هفته یکبار به روزکن که تعداد نظرها کم نشه،مرسی


سلام عزیزم
من خیلی خوشحال می شم که دوستانم به من سر می زنن ولی یکی از اهداف من واسه ساخت این وبلاگ نوشتن خاطرات دخترم هست که وقتی بزرگ شد از خوندنشون لذت ببره پس من فقط دلم می خواد خاطراتش رو بنویسم و این وبلاگ رو به خاطر چیز دیگری نساخته ام و اگر هیچ نظری هم نداشته باشم باز هم ادامه می دم .تازه این چند مدت نتونستم همه ی خاطراتش رو بنویسم که یه کم ناراحتم . در ضمن من دوستان خودم رو دارم که هر روز با گذاشتن نظر به من روحیه می دن که با انرژی ادامه بدم . همین جا از همشون تشکر می کنم
مامان ساحل تپلک نازمن
2 بهمن 91 10:11
سلام سمیه جان خوبی جیگرم؟ انشاالله عروسک خوشگلت خوب میشه


سلام عزیزه دلم . من خوبم فقط ملیکایی سرما خورده .امیدوارم زود خوب بشه . شما چطوری؟خوبی؟
دایی سعید
2 بهمن 91 11:44
سلام آبجی ،برای سلامتی عشق ملیکاکوچولواز ته دل دعا میکنم،با یاری الله مهربان حتمأ خوب خوب میشه(الهی آمین)


سلام . ممنون از لطفتون .امیدوارم ملیکایی زود خوب بشه
مامان ساحل تپلک نازمن
2 بهمن 91 15:56
مرسی سمیه جان این دوسه روز حسابی پرانرژی و سرحالم واقعا خوشحال و شادم


سلام . خدا رو شکر
مامان راحیل
2 بهمن 91 17:11
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،سمیه خوشگلم توروخدا بیشتر مواظب عزیزدل ما"ملیکاجان"باش،مرسی خوشگل خانم


سلام عزیزه دلم . چشم بیشتر مواظبش هستم .می بوسمت
مامان شادی
2 بهمن 91 17:15
سلام آن چیزی که باید میگفتم بهت گفتم دیگه تصمیم باخودته-خدانگهدار


سلام . ممنون از راهنماییت
خدیجه جنوبی
3 بهمن 91 2:02
سلام دوست عزیزم،تولد شوهرتان مبارکباشه


سلام عزیزم . ممنون
مامان ساحل تپلک نازمن
4 بهمن 91 9:12
سلام سمیه جان،خوبی عزیزم؟ این چندروز لذت بخشترین روزهای زندگیم تا حالا بوده وای چه روزهای خوبی دارم گلم


سلام عزیزم . شادیهاتون مستدام
مامان عاطفه
7 بهمن 91 11:26
سلام آقای رحیمی لطفأ باهام تماس بگیرید09373742013