ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

درمان جدید

1391/7/7 17:24
نویسنده : مامان
442 بازدید
اشتراک گذاری
 
من یه کشفی کردم به اسم "خسته درمانی"...

 

روش اش هم این جوریه که بچه رو یه بار صبح و یه بار هم بعداظهر ببرید پارک و بگذارید تا میتونه بدو بدو کنه...

بعدش ظهر و شب، بدون اینکه از سر و کول تون بره وبالا و همه اجدادتون را جلوی چشم تون ردیف کنه موقع خواب، راحت می گیره می خوابه... اون وقت شما هم میتونید تشریف بیارید و با خیال راحت وبلاگ تون را آپ کنید!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان ستایش
7 مهر 91 17:35
سمیه جون راست میگی.به شرطی که کلی کار واست درست نکرده باشه که تموم مدتی که خوابه به کارای خونه برسی


اره راست می گی یا اینقدر خسته ات بکنه که با خوابیدنش تو هم بخوابی
سمانه مامان ستایش
7 مهر 91 17:59
واااای آره
منکه بعضی روزا که بی حوصلم،از صبح که دخملی بیدار شد به خودم میگم کاش زودتر شب بشه دوباره بخوابه
ولی وقتی خوابید دلم برای تموم شیطونی هاش تنگ میشه


انگاری تمام بچه ها مثل هم هستن و اذیتهاشون شبیه هم عزیزم قشنگ حس می کنم چی می گی