ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بدون عنوان

1390/6/6 11:50
نویسنده : مامان
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملیکای مامان

از وقتی تو به زندگی ام اومدی احساس می کنم روزهای زندگی ام

زودتر می گذرد تا حالا هیچ وقت به شمارش روزهای زندگی ام فکر

نکرده بودم ولی حالا که روزهای با تو بودن رو می شمارم گذران عمربرایم

پر معنا تر شده و بهتر حس می کنم که "این قافله ی عمر عجب میگذرد"

از وقتی تو اومدی هر روزم با روز قبل فرق می کنه به جرات می تونم بگم

که هیچ دو روزم مثل هم نبوده بازی هایی که تا دیروز تو رو می خندونده 

 امروز واست جالب نیست و باید یه بازی جدید با هات بکنم .

هر وقت به روزایه با تو بودن فکر می کنم لذت دنیا رو میبرم

خدایا شکرت.............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)