ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

نوه ی قند عسل

1390/6/6 12:20
نویسنده : مامان
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

دیشب رفته بودیم خونه مامان جون و تو حسابی سرگرمشون کرده

بودی اونا باهات حرف می زدن و باهات بازی می کردن و تو به زبونه

خودت جوابشونو میدادی اونا صداشونو بلند می کردن و تو هم بلند تر

صدا میدادی خیلی با مزه شده بودی.

مامان جون و بابا جون با اومدن تو خیلی زندگیشون شاد شده و تو رو خیلی

دوست دارن اخه تو نوه قند عسلی تو نوه اولی و واسشون خیلی جالبه که

مادربزرگ و پدر بزرگ شدن هر وقت کوچکترین مشکلی پیدا کنی به مامان جون

می گم و منو اروم می کنه و  تو بزرگ کردنت کمکم می کنه .

مامان جون همیشه تو رو می بره حموم اوایل من می ترسیدم ببرمت حموم

اخه خیلی کوچولو بودی  . تو حموم اصلا گریه نمی کنی و خیلی دوست داری

اب بازی کنی دلبندم دوستت دارم

من پدر و مادر خیلی خوبی دارم از خدا می خوام  حفظشون کنه تا سالیان سال

سایه اشون  بالایه سر من و خواهرام نگه داره. از خدا می خوام  هر ارزویی

دارن براورده کنه هر ارزوییییییییییییییییییییییییی

الهی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان روژا
7 شهریور 90 22:46
سلام خيلي ممنون كه به روژا سر زدين خداي مهربان مليك جان را هم براي شما نگهداره