ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

هیجان زندگی من

1390/6/3 2:15
نویسنده : مامان
398 بازدید
اشتراک گذاری

 

ملیکای مامان حالا دیگه تموم دلخوشی زندگیم شدی...هیچ وقت فکر نمی کردم چیزی تو این دنیا اینقدر من وابسته کنه..خدا رو شاکرم برای بودنت...

حالا وقتی خودم رو تو چشمهای پاک و معصومت موقع شیر خوردن می بینم از خودم شرمسار می شم و دعا می کنم خدا به خاطر پاکی تو هم که شده از بدی هام چشم پوشی کنه...

نمی دونی چه لذتی داره  این که، توی آغوشمی و با چشمهات تموم صورتم رو نگاه می کنیو لبخند می زنی  و با دستهای کوچیکت انگشتم رو می گیری...

حتی فکرش رو هم نمی کردم میایی و این چنین زندگی ساکت و آرومم رو به هیجان وا می داری!!!!!!!

حالا تموم زندگی و حواسمون حول تو و مشکلات و خواسته هات می چرخه...

هم من و هم بابا  این هیجان اومده به زندگی رو دوست داریم !!!

دردمندم از دل دردهات...خوشحالم و شاد با لبخندهات ...میگریم با گریه هات که جیگرمو  می سوزونه از بی خبری از دردت....

خدایا سپاسگزارم  و شاکر به خاطر تموم صبری که در برابر این بی صبری هام داری ...  می دونم که هوامو  داری ، پس ما رو به حال خودمون وا مگذار....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)