ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بدون عنوان

1390/12/19 0:51
نویسنده : مامان
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی

امشب بابا بزرگ(بابای بابایی)و عمه عذری خونه ی ما بودن و حسابی به هممون خوش گذشت و ملیکا خانم یه دختر خوب بود و اصلا مامانی رو اذیت نکرد و همش بازی می کرد و از اینکه خونه شلوغ شده خوشحال بود.

پدر شوهرم یه هدیه هم واسم گرفته بود به مناسبت اینکه تونستم دفاع کنم واسه همین خیلی خوشحال بودم و از اینکه واسشون مهم بوده  خیلی خیلی احساس خوبی داشتم واسم یه متن زیبا هم نوشته بود که یه دنیا برام ارزش داره از خدا می خوام منو کمک کنه تا همیشه باعث افتخار و سربلندیشون باشم از خدا می خوام سالیان سال پدر شوهرم رو واسمون نگه داره تا قوت قلبی واسه همه باشه.

بابا جواد خیلی پدرش رو دوست داره مخصوصا از وقتی که مادر مهربونش رو از دست داده بیش از حد به پدرش وابسته شده و من هم واسه خاطر اینکه بابا جواد رو شاد کنم همیشه احترام پدرش رو دارم و مثل پدر خودم با هاش برخورد می کنم و خالصانه از خدا می خوام که مواظب اونایی که  که دوستشان داریم  باشه

خدای بزرگ خیلی دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمین
19 اسفند 90 1:20
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید
منتظرتون هستم
راستی با تبادل لینک موافقی؟


سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید حتما سر می زنم
باعث افتخارم
مامان علي خوشتيپ
19 اسفند 90 17:05
بابت دفاعيه تبريك ميگم
ايشاالله عمر طولاني و با عزت داشته باشن پدر شوهر مهربونتون.خيلي خوبه كه قدر دانيد


خیلی خیلی بابت تبریکتون ممنونم . امیدوارم کنار خانواده ی دوستداشتنی و گرمتون سالیان سال شاد و خرم زندگی کنید