ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دلیل تاخیرم

1390/12/3 10:20
نویسنده : مامان
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

این روزا همش مشغول تمیز کردن خونه هستم و خونه تکونی عید رو شروع کردم واسه همین کمتر می تونم بیام  واست بنویسم  . منو ببخش مامانی قول میدم کارام که تموم شد یه عالمه واست بنویسم

الهی قربونت برم که به موقع می خوابی تا مامانی به کارایه عقب افتاده اش برسه اخه تا وقتی دفاع نکرده بودم زیاد به خونه نمی رسیدم واسه همین خونه خیلی کثیف شده بود و الان که وقت دارم به نظافت خونه می رسم .

امشب عقد دختر خاله ی بابایی دعوت هستیم و هم می خواهیم بریم خاله سمانه یه سارافون ناز واست گرفته و من هم یه لباس صورتی خوشکل که وقتی با هم می پوشیشون خیلی خوشکل و ناز می شی

خدا کنه اذیتم نکنی و ناارومی نکنی اخه تو خیلی غریبی می کنه و تو جاهایه شلوغ گریه می کنی و همش باید بغل من باشی و کسی حتی نازت نکنه اگه کسی بیاد و بخواد با هات بازی کنه  می زنی زیر گریه و من باید بغلت کنم و ببرم یه جایه دیگه خدا به دادم برسه امشب هههههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)