ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

لالایی که من واسه ملیکا زیاد می خوانم

1390/11/18 15:44
نویسنده : مامان
729 بازدید
اشتراک گذاری

ابنم یه لالایی خاطره انگیز

گنجشک لالا... سنجاب لالا...آمد دوباره مهتاب

 لالا... لالا لالا لالایی... لا لا لالایی....لالا لالا لالایی... لا لا لالایی....

گل زود خوابید مثل همیشه    قورباغه ساکت خوابیده بیشه     گل زود خوابید مثل همیشه   قورباغه ساکت خوابیده بیشه 

 لالا لالا لالایی... لا لا لالایی....لالا لالا لالایی... لا لا لالایی....

جنگل لالا لالا برکه لا لالا... شب برهمه خوش تا صبح فردا     شب بر همه خوش تا صبح فردا

لالا لالا لالایی... لا لا لالایی....لالا لالا لالایی... لا لا لالایی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

قاصدك|مجله اينترنتي كفشدوزك
18 بهمن 90 15:54
مادر عزيز سلام: شما بايد ابتدا عكس هايي كه رو كه مايل هستيد ما تبديل به پوستر كنيم،آپلود كرده و آدرسش رو در اختيار ما قرار بديد. اگر هم دوست داشتي متني روي پوستر نوشته بشه...اون متن روهم ارسال كنيد. در ضمن يك نمونه كار در سايت قرار گرفت. با تشكر
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
20 بهمن 90 0:57
سلام عزیزم حالت چطوره ؟ چه خوب کردی این شعر رو نوشتی. حتما کپی می کنم. آخه من عاشق این شعرم. خیلی وقتا سعی کردم ساعت 9 شب رادیو رو بگیرم تا این شعر رو گوش کنم ولی موفق نشدم. همش اولش رو برای آوا می خوندم و بقیش یادم می رفت. خیلی خوشحالم کردی.


سلام عزیزم
خواهش می کنم . باعث افتخار منه که تونستم شما رو خوشحال کنم
من این لالایی رو دوست دارم و همیشه واسه ملیکا می خونم
بازم به ما سر بزنید