ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بدون عنوان

1390/11/21 21:38
نویسنده : مامان
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

ماه به ماه میگذره و بزرگتر میشی و لباسهات برات کوچکتر میشه و تو دل مامانت قند آب میشه که دخترکش داره خانم میشه . یه خانم فعلا کوچک البته اینو بدون که هر چی بزرگتر بشی فکر نکن در نظر من دیگه  بزرگ شدی من خیالم راحت میشه ها نه ! اینو بدون که هر چه بزرگتر بشی فکر و ذهن من بیشتر مشغول مراقبت از تو و تربیت تو میشود .

امیدوارم که بتوانم مربی خوبی از لحاظ تربیتی و اخلاقی برای تو باشم . من تمام سعی و تلاش خودم را خواهم کرد تا روزی که در توانم باشد از تو مراقبت خواهم کرد و تمام آنچه از پدر و مادر خود آموخته ام را به تو یاد خواهم داد و امیدوارم که در این راه موفق و سربلند باشم .

و اما از تربیت از اینها که بگذریم کارهای جدیدی که یاد گرفته ای اینه که لیوان آب  رو خودت با دو دست کوچولوت میگیری و آب  یا آب میوه میخوری و دیگه من ناچار نیستم با شیشه یا قاشق به قاشق بهت آب بدم گرچه هنوز با لیوان خودت کمی آب رو میخوری و گاهی برای در آوردن لج من آب میوه رو روی لباسهات میریزی و اونها رو لک میندازی اما فدای سرت .خوردن بیسکویت رو که قبلا باید با شیر مخلوط میکردم و میدادم بخوری خودت شروع کردی و دوست داری بیسکویت رو تو دستات له کنی و بخوری و ریزه ریزه هاشو روی فرش و لباس خودت بریزی حالشو ببری .

 مامان رو با لهجه قشنگت تلفظ میکنی و منتظری که لباس بپوشم و بخوام بیرون برم با گریه و التماس و گفتن  مه مه(مامان) بخوای همراه م بشی . دو سه روزی هست که خیلی قشنگ منو صدا می زنی هر بار که می گی ما ما تو دلم ذوق می کنم و سریع میام و تو رو بغل می کنم خیلی ناز صدام می زنی خیلی شنیدن این کلمه واسم شیرینه

عاشق آب بازی و حمام هستی و من ناچار نیستم برای هربار حمام ترفند تازه ای به کار ببرم که تو حمام گریه نکنی . از لحاظ قد و وزن نرمال هستی 

زنده و برقرار باشی عزیز دلم .گل ماما دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)