ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دلنوشته برای کودکم

1390/12/27 11:09
نویسنده : مامان
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

برای کودکم   

کاش می‌دانستم کدام نقطه عمرم ايستاده‌ام؟
 بلکه آنطور بهتر بتوانم لحظات با تو بودن را هدر ندهم .

و کاش می‌دانستم آخر نگاه تو که به چشمان من زل می‌زند به کجا ختم می‌شود؟!
بلکه آنگونه بيشتر بتوانم حس ِ لحظات با من ماندن و نرفتنت را لمس کنم .

و کاش می‌دانستم چگونه می‌توانم در لحظه بميرم.
بلکه بتوانم تحمل نگاه ِ التماس آميزت را وقتی از من می خواهی بغلت کنم را  تاب بياورم.

به راستی آخر دوست داشتن کجاست؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شاعرشنيدني ست
28 اسفند 90 12:07
آخر دوست داشتن شايد آغوش بازي باشد كه بي صبرانه كودكش را انتظار مي كشد
خدا كوچولوي نازتو حفظ كنه برات
منم براي كودك نداشتم! مي نويسم
http://1001shabemaryam.persianblog.ir/


از خدا می خوام تو سال جدید صاحب فرزند بشید و از خاطرات کودکتان بنویسید. عزیزم خداوند ارحم الراحمین است مطمئنم کوچولویه شما پیش خداست و هر وقت خدا صلاح بدون میاد پیش شما . ممنون که به ما سر زدید