ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

تنها بهانه ی من ...

1390/10/26 0:35
نویسنده : مامان
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دوس دارم ازت بنویسم و برات بگم ، باهات درد و دل کنم ، می دونم دورنیست زمانی که تو معنی کلمات منو بفهمی ، دور نیست روزی که تو بتونی بخونی نوشته هامو ، شاید حالا هم دیره واست نوشتن ، شاید فردا من نبودم ، پس بهتره برات بگم ، برات بگم که تو و فقط تو تنها بهونه ی من واسه زنده بودنی ، یادمه قبل ترها خیلی راحت به رفتن فکر می کردم ولی حالا نه ، حالا می خوام بمونم فقط به خاطر تو  ، به خاطر نفسهات که واسه من نوید زندگیه ، واسه اشکهای الکی پلکیت ، واسه خنده هایه زور زورکیت ، واسه همه چیت ....

نگرانم ....
نگرانه آینده ی تو ، همش احساس می کنم ، نکنه کاری که من الآن می کنم بعدها واست نتیجه ی خوبی نداشته باشه ، ای کاش می شد دونست همه چی رو ...... آینده رو ....

، وقتی می خوابی پوستت رو بومی کنم ، با نفست نفس می کشم ......  نفسم ..... ملیکای من ....... تو همه ی زندگی من هستی .... دوستت دارم عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا نازنازی
26 دی 90 3:42
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ


ممنون عزیزم
مامان مليكا
26 دی 90 8:12
سلام عزيزم ايشالا خدا سالهاي سال شما رو براي هم حفظ كنه دركت ميكنم واقعا بچه ها به آدم انگيزه زندگي ميدن راستي چه آهنگ قشنگي رو وبلاگت گذاشتي
مي بوسمتون هم تورو و هم مليكا جون رو


سلام عزیزم
ممنون از نظرهای دلگرم کننده ات
امیدوارم شما سالیان سال کنار هم شاد زندگی کنید


می بوسمتون
لیلا
26 دی 90 15:14
ای جونم...ببوس این گل ما رو


من و ملیکا از اینکه به ما سر می زنید خوشحالیم
بووووووووووووووووووس