ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

اول 8 ماهگی و اولین دندون دخملی

1390/10/30 3:33
نویسنده : مامان
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

اولین دندون ملیکا جون سر زده اره تازه متوجه شدم درست وقتی 8 ماه داشت متوجه شدم الان 8 ماه و دو روزش هست میدونید چجوری متوجه شدم داشتم بهش با لیوان اب میدادم که دیدم یه صدایه قشنگ تق تق تق تق میاد بیشتر که دقت کردم دیدم یه کوچولو دندون پایین سمت راستش سر زده .

 الهی دورت بگردم خیلی خوشحال شدم . ملیکا جون هر ماه منو غافل گیر میکنه اول 7 ماهگی شروع کرد به خزیدن و اول 8 ماهگی دندون دار شد خدایا یه عالمه شکرت چقدر لذت بخشه که بزرگ شدن دخترم رو می بینم خدایا فکر نکنم هیچ مادری از بزرگ کردن بچه اش به اندازه ی من لذت ببره نمی دونم چرا این فکر رو می کنم ولی خیلی مادر شدن لذت بخشه خدا نصیبه همه بکنه. یه وقتایی به صورت معصومش نگاه می کنم واز دیدن  نگاه هایه نازش از خودم می پرسم این دختر منه اره ماله منه خدا داده به خودم و هی نگاش می کنم اینقدر محو تماشاش می شم که با صدایه إإإ ه ه إإإإإإ ه ه إإإإإ ملیکا به خودم میام 

می خوام بگم که تمام فکر و ذهنم شده ملیکا و ملیکا هم هر روز با کارایه قشنگش مامانیش رو شاد می کنه

فکر نکنید ملیکا اذیت نداره نه تازه خیلی دختر شیطونی هست امشب تا همین الان بیدار بود و من با صد ترفند خوابش کردم ولی انگاری خدا یه صبری رو به مادرا می ده که تموم این سختی ها رو به جون بخرند و با یه لبخند زیبای کودکشون تمامشون رو فراموش کنن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)