ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

اولین مسافرت یک روزه ی مامانی

1390/10/10 1:48
نویسنده : مامان
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

فردا برای اولین بار می خوام تنهات بزارم (واسه 10 ساعت) وای خدای من خیلی نگرانم خیلی زیاد .

 باید واسه پایان نامه ام برم دانشگاه پیش استادم فردا قراره مامان جون با خاله ستاره ساعت 30/4 صبح بیام کنارت اخه من واسه 5 صبح بلیط دارم  خیلی نگرانم وای خدایا هواست به دخترم باشه

هنوز سرما خوردگیت خوب نشده( ولی بهتری )واسه همین بیشتر نگرانم نمی دونم فردا بدون تو چجوری واسم می گذره وقتی تمام فکرم پیشه تو هست وای خدایا کمکم کن.

تا حالا بیشتر از 2 تا 3 ساعت تنهات نذاشتم و تازه تو همین شهر و کنارت بودم که تا تو به من احتیاج داشتی سریع خودمو به تو میرسوندم ولی حالا ............وای خدایا

خدایا مواظب دخترم باش خدایا به تو سپردمش مواظبش باش ازت می خوام کاری کنی فردا بیشتر خواب باشه تا نبود منو حس نکنه اخه خیلی به من وابسته شده و من به اون بیشتر وابسته شدم خدایا مواظبش باش

الهی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه مامان آوا ناز نازی
11 دی 90 14:44
نگران نباش عزیزم ایشالا خیلی زود کاراتو انجام میدی و ممیای خونه. و ملیکا خانم هم اصلا مادر بزرگش رو اذیت نمیکنه.