ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بدون عنوان

1390/10/12 1:37
نویسنده : مامان
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

ببخش دیر می ام واسه اپ کردن اخه خیلی کار دارم تازه تو هم مریضی تا صبح بالایه سرت بیدارم خیلی خسته ام خیلی زیاد دلم می خواد یه فرصتی پیش بیاد تا حسابی بخوابم واقعا که مادر شدن خیلی سخته

دیروز رفتم دانشگاه و خدا رو شکر کارام تا حدودی انجام شد و ساعت 5 غروب برگشتم . دست مامان جون و خاله ستاره و سمانه درد نکنه ایشالله بتونم واسشون جبران کنم اخه از تو حسابی مراقبت کرده بودن و تو رو از صبح نگه داشته بودن باخودم فکر می کردم اگه این خانواده خوب رو نداشتم چکار می کردم

 وقتی رسیدم خونه تو وقی منو دیدی زدی زیر خنده و از ته دلت واسه من خوشحالی می کردی و هی دست و پا میزدی تا بپری بغلم منم خیلی دلم واست تنگ شده بود خیلی زیاد و تو رو بغل کردم و بوسه بارونت کردم وخدا رو بابت دخترم شکر کردم

خدایا شکرت که من رو هم لایق مادر شدن دونستی و این فرشته ی زیبا رو بهم هدیه دادی خدایا شکرت

سلامتی دخترم رو از تو می خوام ازت می خوام همیشه مراقب دختر و شوهرم باباشی

خدایا این زندگی زیبای ما رو همیشه گرم نگه دار الهی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مليكا
12 دی 90 8:40
سلاوبلاگتون برام خيلي جالب بود آخه اسم دختر منم مليكاست و مثل مليكاي شما خاله ستاره داره پيش ما بياين اميدوارم بتونيم دوستهاي خوبي واسه هم بشيم


سلام
چه جالب . حتما بهتون سر می زنم امیدوارم دوستایه خوبی واسه هم باشیم. نی نی گلت رو ببوس