ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکس هایه 7 ماهگی ملیکا

1390/9/30 15:43
نویسنده : مامان
572 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

ملیکا قبل از رفتن به حموم

فدات بشم من

دوستت دارم

جانه دلم چه دستی می خوره دختره من

بوووووووووووووووس فدای تو

قربونه چشات برم من

جوووووووووووووووون

ملیکا اوردکش رو خیلی دوست داره و بیشتر با این بازی می کنه البته بعد از کنترل تلویزیون

اینم ملیکا در حا بازی با کنترل

ملیکا می تونه سوار روروک بشه و حسابی بازی کنه (بسکه صدایه اهنگش رو در می اورده دیگه باتریش ضعیف شده و سر من و باباییش هم حسابی درد می گیره)

اینم ملیکایه مامان وقتی تازه از خواب پا شده " سلام صبحت بخیر عسلم"

ملیکا در حال غل خوردن

ملیکا در حا بازی با عروسکهایه بالایه تختش

ملیکا در حال بوو........واو بو.....واو (صدای ماشین) در اوردن

قربونه لبخندت بره مامانی

ملیکا وقتی می خواد بره خونه مامان جون این لباسایه گرم رو می پوشه و مامانیش اونو با پتو بغل می کنه

ملیکای مامانی وقتی بزرگ شدی باید از زحمات خاله ستاره و مامان جون و خاله سمانه خیلی تشکر کنی اخه هر وقت من کلاس دارم از تو مراقبت می کنن مخصوصا خاله ستاره اون از خداش هست که من کلاس داشته باشم تا بیاد از تو مواظبت کنه خیلی هواسش به تو هست وقتی پیشت هست و از تو نگهداری می کنه من خیالم راحته و به همه کارام می رسم مامان جون و خاله سمانه و بابا جواد هم تو نگهداری تو به من کمک می کنن . همین جا از همشون تشکر می کنم که تو بزرگ کردنت کمکم می کنن .

خدایا بابت خانواده ی خوبی که دارم ازت ممنونم خدایه بزرگ ممنون که هواست به من و خانواده ام هست

خدایا شکرت خدایا شکرت

سایه پدر مادرم رو بالا سر من و خواهرام حفظ کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هستی
29 آذر 90 18:33
سلام دختر نازی دارین اگه با تبادل لینک موافقین بهم خبر بدین
حسنا سادات
29 آذر 90 19:04
سلام عزیزم ماشاالله دختر نازی داری. خوشحال میشم به وبلاگ حسنای منم سر بزنید. ممنون
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
30 آذر 90 0:13
سلام یلدا مبارک.
لیلا
1 دی 90 1:27
فدای عکسهات بشم من...ناز گل خانم...


ممنون لیلا جون
مامان آرمان(مونا)
4 دی 90 17:57
کوچولوی ریزه میزه ببین چقدر تمیزه


ممنون عزیزم بازم به ما سر بزن