ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

اولین ها

1390/9/28 1:33
نویسنده : مامان
390 بازدید
اشتراک گذاری

 

تمام شب را خوابیدم     ؟؟؟؟؟

اولین باری که پیش پزشک اطفال رفتم        دو روزگی (واسه زردی) 

نافم افتاد                            6 روزگی

اولین لبخند من    قبل از چهل روزگی

کلمه ی اقو گفتم           52 روزگی

با صدای بلند خندیدم   سه ماهگی

اولین مو گرفتن           3 ماهگی

اولین اواز خوندن      3 ماهگی

اولین مسافرت            3 ماه و 22 روز

یک دور غلت کامل زدم     4 ماهگی

دست دادن                         4 ماه 10 روز

عقب عقبی رفتن               4 ماه و 10 روز

گوشم رو سوراخ کردم       5 ماهگی

توانستم با کمک بنشینم     شش ماهگی

شروع به خزیدن کردم      امروز یعنی 7 ماهگی

اولین کلمه ام را به زبان آوردم     ؟؟؟؟؟؟؟

و آن کلمه این بود    ؟؟؟؟؟؟

برای اولین بار کف زدم  ؟؟؟؟؟؟

اولین دندانم من در آمد    ؟؟؟؟؟

اولین غذاهای جامدی که خوردم      برنج  ازشش ماهگی 

اولین قدم هایم را برداشتم      ؟؟؟؟؟

اولین باری که یاد گرفتم برقصم   ؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا نازنازی
28 آذر 90 3:47
الهی همیشه شاد و سلامت باشید

جالب بود


ممنون
شیپلپلون
28 آذر 90 15:17
الهی قربون چشمای مثل ماهش یه بوس خوشمزه بده ببینم دیگه داری برا خودت خانمی میشی ها


سلام
ممنون عزیزم
مامان شینا
29 آذر 90 1:53
یلدا بر شما مبارک
الهام مامان رامیلا
29 آذر 90 14:18
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .
لیلا
1 دی 90 1:24
اولین هات مبارک گلم...


ممنون که به ما سر می زنی و با نظر های خوبت دل منو شاد می کنی