ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

اولین دست نوشته ی ملیکا

1390/9/1 2:04
نویسنده : مامان
500 بازدید
اشتراک گذاری

ق                     

لللذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذ ختتتتتتتتتتتتتتتتتتتت           م0.ووووووو مظظظظظظظظظظظینتد          ذذذذد  ذذذذذ و000پچئ                    تاذ                                         ققققق 

یسیلرررررررت                                                                                                               

     داتخرفتغمحک                 ئ

 

ئلاغر
"ئ    دزثظبرررررررررررررررررر-0حج

غا هه9دن وئئئئنننننننننننائووو     

الان ملیکا 6 ماه و 2 روز داره و الان ساعت1:45  شب هست و ملیکا داره وبلاگش رو بروز می کنه اخه مامان تنبلش این کارو نکرده .بنظر شما چی نو شته؟یا مفهوم نوشته هاش چیه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هانیه سادات
1 آذر 90 14:06
خاله قربون اون تایپ کردنت. حالا ترجمش کن ببینم چی نوشتی؟ راستی عکس جدید نمیذاری؟
الهام مامان رامیلا
1 آذر 90 15:48
سلام ملیکا جون داشتی چی می نوشتی آره به مامانت بگو که خودم بلدم بنویسم اصلا هم نمی خواد هی منت سر من بزاری بگی وبت رو به روز کردم بیا خودم بلدم خوبشم بلدم آفرین خاله ببخشید به خدا سرم خیلی شلوغه دیر می یام
مامان یسنا
1 آذر 90 19:15
آره ملیکا جون میدونم این مامانت حتما اینقدر سرت منت گذاشته که خودت دست بکار شدی!!!!
حالا که خودت دست بکار شدی به ما هم سر بزن خوشحال میشیم


سلام عزیزم
دیشب لب تاب رو از جلوش برداشتم وگرنه دل پری داشت و حسابی می خواست بنویسه
حتما به وبلاگتون سر میزنم