ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکس های 5 ماهگی ملیکا

1390/8/5 20:30
نویسنده : مامان
399 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس مال وقتیه که از خونه مامان جون اومدیم خونه خودمون ببین چقدر می پوشونمت تا سرما نخوری

 

اینم یه ژست زیبا از دخترم

جوووووووووووووووونم

 

قربون این خنده ات برم دختر خوشروی من

این پتو که روت انداختم مال بچگی خودم بوده که مامان جون بهت داده

جونم مامانی 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله سمانه
5 آبان 90 22:30
باریکلا به ابجی خوش ذوقم. وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا با این عکس ها دلم بیشتر برا جیگرم تنگ شد اخه امروز ندیدمت.الهی جیگرتو بخورهم خاله.موش مووووووووووووووووووشک.


ممنون ابجی جونم موش موشک هم دلش واست تنگ شده
لیلا
7 آبان 90 0:40
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____




ممنون لیلا جون
نظر لطفتونه
لیلا
7 آبان 90 0:41
ای حونم....خوردنی...
مامان نفس طلایی
7 آبان 90 19:40
جووووووووووووووووووونم


بووووووووووووووووس
مامان هانیه سادات
7 آبان 90 23:06
سلام.
ماشاالله چه نازه ملیکا جون.
عکساشم خییلی قشنگه به خصوص دومیش.


ممنون عزیزم نظر لطفتونه
بابای مهرسا
9 آبان 90 3:10
خیلی خیلی نازه
خدا نگهدارش باشه


ممنون خدا نی نی شما رو هم زیر سایه پدر و مادر حفظ کنه
عسل
9 آبان 90 11:37
اي جوووووووووووووووون
چه نازه!!!! دخمل به اين قشنگي دارين واسش اسپندم دود مي كنين؟؟
زنده باشه ايشا... همين جوري هر روز خوشحالتون كنه.


ممنون عزیزم نظر لطفتون
خیلی خوشحال شدم که به وبلاگ من و ملیکا سر زدید
من شما لینک می کنم شما هم منو لینک کنید