ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

خاطرات نامگذاری ملیکا

1390/8/4 19:33
نویسنده : مامان
629 بازدید
اشتراک گذاری

 وقتی ملیکا رو باردار بودم می خواستم اسمش رو یگانه زهرا بزارم ولی وقتی بدنیا اومد از این اسم خوشم نیومد واسه همین وقتی دنیا اومد من خیلی دستپاچه شدم  خب هنوز هیچ نامی برای اون انتخاب نکرده بودم. پس با بابایی در کتابی  به دنبال اسم مناسب با معنی و قشنگ می گشتیم ولی هر روز که می گذشت پیدا کردن اسم سخت تر می شد هر کسی نظر میداد ولی نظر بابایی از همه مهمتر بود

مامان جون و خاله سمانه می گفتن ارشیدا یا رومیسا بزارید بابا جون می گفت پونه بزارید ولی من دلم راضی نبود من می خواستم یه اسم مذهبی با کلاس باشه واسه همین هیچ اسمی رو تایید نمی کردم تا اینکه وقتی 12 روز گذشت بابایی زنگ زد و اسم ملیکا رو پیشنهاد کرد یه لحظه با خودم گفتم که چرا خودم به ذهنم نرسید خیلی به دلم نشست ماتصمیم گرفتیم که نام دوم مادر  امام عصر (عج) را انتخاب کنیم که ملیکا یا در لفظ عربی آن ملیکه را برگزینیم .این نام که حالا به مرور در فارسی ملیکا نام گرفته برگرفته از همان ملیکه نام دوم مادر آقا امام دوازدهم است .ملیکا جون ما این نام را برایت انتخاب کردیم .

 بسیار پاقدم خوبی داشتی وخوش یمن بودی اخه چند وقت از تولد گل دختر می گذشت که بابایی تو یه بانک برنده شد.

 

ملیکا یعنی صاحب ملک ،پادشاه مونث ،ملکه و از همه مهمتر مادر امام زمان نامش ملیکا بوده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علي خوشتيپ
4 آبان 90 21:00
خيلي اسم قشنگيه
هم با معنا هم اسم يه زن نمونه در تاريخ



ممنون عزیزم
مامان نفس طلایی
7 آبان 90 19:39
عالی بود


ممنون