ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بدون عنوان

1390/7/24 15:46
نویسنده : مامان
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

قشنگ مامان سلام دیشب من و بابایی تو رو بردیم دکتر تا گوشایه خشکلت رو سوراخ کنیم

الهی دورت بگردم خیلی گریه کردی باورت نمی شه ولی اصلا طاقت دیدن گریه ات رو نداشتم

همش دعا می کردم زود تموم بشه . تو بغل بابایی بودی و من هی باهات بازی می کردم تا نترسی

هی باهات حرف می زدم و تو با چشمان معصومت از من می خواستی تا بغلت کنم و از دست

دکتر نجاتت بدم ولی ....اخر تموم شد و تو حسابی گریه می کردی بابایی خیلی نازت می کرد

وچون گریه می کردی دیشب رفتیم خونه مامان جون اینا تا اروم بشی و تو اونجا کم کم حالت خوب

شد و شروع کردی به خندیدن

دخترم الان با اون گل گوش ها خیلی نازو خوشکل شدی

قربونت برم عسل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)