ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دلم تنگ شد

1392/7/16 20:32
نویسنده : مامان
454 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزها تمام آن اتفاق شیرین و مهم دو سال و چند ماه پیش جلوی چشمانم رژه می رود..خسته ام انقدر خسته که نه دستی مانده برایم و نه پشتی که راستش کنم اما همه اش فدای یک تار مویت...شیرین زبانی تو جبران می کند همه ی دلتنگی ها و خستگی هایم را همان وقتی که با ناز عشوه همراه با شیطنتت خود را می چسبانی و می گویی دوستم داری...

بیشتر از دوسال است که مادرم...بیشتر از دو سال است که متفاوت تر از قبل زندگی می کنم و گاهی بچه تر از بچگی هایم زندگی کردم... بیشتر از دو  سال است که بیشتراز قبل شاکرم...خدایا شکرت..شکرت برای داشتن همه آن چیزی که بزرگی و کرمت را نشانم می دهد.. شکر برای تمام ثانیه های این دو سال و اندی برای تمام حرصی که خوردم و می خورم...برای همه اشکی که به خاطر نادانیم ریختم و می ریزم...شکر که هستی دختر تا باشی همدم همه تنهایی و دلتنگی ام...

پی نوشت1:دلم تنگ شد برای اولین گریه و اولین بوسه ات دختر..چه زود بزرگ می شوی... هنوز صدای گریه ات توی گوش هایم است ..گریه ای که با تمام گریه ها فرق می کرد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

گلشن
17 مهر 92 1:32
سلام عزیزدلم از ساعت11صبح تا الان وصل شدن به وبلاگت غیرممکن بود خداشاهده 6ساعت وقت گذاشتم تا الان وصل شدم،انگشتام فلک گرفت ولی خیلی خوشحالم که وصل شد،درضمن همه سختیهای زندگی به عشق ملیکا قابل تحمله


سلام عزیزم . چیزی نمی تونم بگم جز اینکه خیلی خوشحالم که دوستانی چون شما رو دارم که با تمام سختی ها باز هم واسه من و دخترم نظر می زارن . مرسی عزیزم
گلشن
17 مهر 92 1:37
عزیزدلم مشکل از وبلاگت نیست ماهی یکی دوبار دوسه روزی اینجوری میشه


حق با شماست
گلشن
17 مهر 92 2:21
روز کودک هم بر عزیزدلت مبارکباد،تو عکسهای مشترکی که از ملیکا و بقیه دخترها میزاری،خداییش ژستها و حالتهای که دخترت به خودش میگیره خیلی جالبتره(زنده باشه)


مرسی عزیزم .
مامان الهام
17 مهر 92 8:55
سلام سمیه جان خوب هستین گلم .


سلام عزیزم . من هم خوبم و زندگی شاد و ارومی دارم
مامان ساحل
17 مهر 92 10:09
سلام سمیه جیگری چه عجب وبلاگت درست شد تو پست بالا هرچی سعی کردم نظراتم ثبت نشد اینجا نظر گذاشتم روزکودک بر خانمی کوچوکت فرخنده باد،در مورد دل تنگی این روزهای تو باید بگم بیخیال سخت نگیر سمیه جیگری


سلام عزیزم . مرسی گلم از تبریکت
دوباره فکر کنم وبلاگم مشکل پیدا کرده امیدوارم خیلی زود برطرف بشه تا شما دوستانم بتونید واسم نظر بزارید
ممنون عزیزم
گلشن
17 مهر 92 14:21
عزیزدلم با توجه به مشکلاتی که بعضی وقتا واسه وصل شدن به وبلاگ پیش میاد پیشنهاد دارم پستها را دیربه دیر بزاری(سپاس)
مامان راحیل
17 مهر 92 20:26
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت روز کودکان بر کودک نازت مبارکباد


سلام عزیزم . مرسی