ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکسایه مسافرت (کرج)

1392/7/13 11:16
نویسنده : مامان
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم خیلی خیلی دلم برایه تک تکتون تنگ شده بود خیلی دلم می خواست که با هاتون حرف بزنم واقعا بهتون عادت کردم خیلی دوستتون دارم

یه سری از عکسهایه ملیکا رو که کرج بودیم رو میزارم و عکس هایه شمال رو سری بعد میزارم امیدوارم خوشتون بیاد

ملیکا خونه عمو بابایی کناره نوه هایه عمو(ملیکا_رومینا_اناهیتا_اریانا)

(

ملیکا کناره خونه دایی

ملیسا خانم خونه خاله اعظم در حال ساخت اهنگ ههههههههههه

ملیسا خانم خانه دایی داود

نینی خاله الهام النا خانم

نینی دایی داود اقا سامیار

پسندها (1)

نظرات (13)

گلشن
13 مهر 92 17:23
سلام عزیزدلم سپاس فراوان بخاطر عکسهای که گذاشتید عالی بود دست گلت درد نکنه


مرسی عزیزم نظر لطفته
مامان راحیل
13 مهر 92 18:25
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،چیزی ندارم بگم جز اینکه بگم واقعا دخترت آینده درخشانی داره


سلام عزیزه دلم مرسی که بهم سر می زنی و با نظرات زیبات به من امید مضاعف می دی . می بوسمت
نگین مامان رادین
13 مهر 92 18:50
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$ آپم و منتظر نیم نگاهی حتی گذرا ......
عزیزم چه قد ناز و خانوم شدی

سلام عزیزم مرسی از نظرت حتما بهت سر می زنم
رادین جون رو از طرفم ببوس

خدیجه جنوبی
13 مهر 92 19:10
سلام دوست عزیزم خیلی ممنون بخاطر عکسها تشکر میکنم عزیزم


سلام عزیزم . خواهش می کنم نظر لطفته
گلشن
13 مهر 92 19:45
سلام عزیزدل مهربونم خوبی فداتشم؟


سلام عزیزم خوبم فقط یه کم سرما خوردم البته ملیکا هم سرما خورده امیدوارم که دخترم زود خوب بشه
عزیزم دلم می خواد زود با یه ادم خوب مثل خودت ازدواج کنی
میتراقاسمی
13 مهر 92 21:15
عزیزم،عکسها خوووووووووشگل بید


سلام عزیزم . مرسی از بازدیدت .
فهیمه کینگشاد
13 مهر 92 22:21
سلام عزیزم مرسی از بابت این تصاویر قشنگ و بیادماندنی


سلام عزیزم . مرسی از نظرت عزیزم
گلشن
14 مهر 92 14:30
سلام عزیزم ظهربخیر


سلام عزیزم
گلشن
14 مهر 92 16:26
عزیزدلم دعا میکنم سرماخوردگی خودت و ملیکا کوچولو خوب بشه،


مرسی عزیزم سلامت باشی
مامان غزل
14 مهر 92 23:52
عزیزم عکسهای دخترخوشگلت خوشگل بود


سلام عزیزم . مرسی گلم
مامان الهام
15 مهر 92 14:57
سلام سمیه جان امیدوارم خوب باشید عکسهای دخمل نازت عالی بود بازم عکس بزار مرسی


سلام عزیزم مرسی . حتما دوباره یه سری عکس می زارم
نگین مامان رادین
16 مهر 92 18:24
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم
روزت مبارک فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی


سلام عزیزم . وب زیبایی داری گلم
مامانی
21 مهر 92 9:21
خوش باشید همیشه به تفریح


ممنون عزیزم