ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

سرخوشیم هر دویمان

1391/9/24 22:50
نویسنده : مامان
528 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز که می گذرد حضور خدا را به واسطه ی حضور تو بیشتر و بیشتر احساس می کنم...دوستت دارم به هزار و یک دلیل، اما مهم ترینش این است که یادم می اندازی روزی هزار بار شاکر خدا باشم به خاطر بودنت...

می دانی هیچ وقت نمی توانم حس و حال این روزهایم را درست بیان کنم...آنقدر شاد می شوم با این قدم های سریع و کوتاه و پاهای لرزانت که زبانم نمی چرخد به گفتنش...آنقدر هیجان دارم از کارها و حرفهای این روزهایت که گاهی احساس می کنم دیوانه ام!!!مثلا وقتی صدایم می زنی مانی یا هنگامی که داری به همراه اهنگ هم خوانی می کنی یا وقتی که عاشقانه عروسکت را بغل می کنی و تاب می دی یا زمانی که می بوسیم  احساس می کنم تمام دنیا مال منه هر چه بگویم کم است . بزرگ می شوی، این را از مرور عکس هایت بیشتر می فهمم...حالا دیگر همه چیز را خیلی خوب می فهمی و این شیرینیت را بیشتر می کند...

سرخوشیم هر دویمان هم تو و هم من...خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

کژال مامان عایشه
25 آذر 91 1:28
سلام خواهرخوب و مهربون و فوق العاده بااحساس خودم،متنی که گذاشتی و عکسهای ملیکاجان فوق العاده جالب بود،خواهرم خودت و دخترت که عشق خاله هست رو از راه دور بوسه بارون میکنم/بوسسسسسسسس


سلام ابجی خوبم ممنون نظر لطفته . هر بار که نظرت رو می بینم افتخار می کنم با داشتن چنین دوستانی
می بوسمت
مامان راحیل
25 آذر 91 9:40
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت-عزیزم دلنوشتهات مثل همیشه عالی و محشر و جذاب وحرف دل من بود-مرسی


سلام عزیزه دلم . ممنون گلم نظره لطفته. می بوسمت
مامان ساحل
25 آذر 91 18:55
سلام سمیه جان عزیزم میشه یک نظرسنجی جدید بزاری?


سلام عزیزم
چشم حتما میزارم
خاله سمانه
26 آذر 91 19:21
اونقدر دوست دارم که ...
نگران خودمم
اما باز جونمو میدم...
واسه با تو بودنم
نه میشه با تو بمونم نه میدونم که میمونی...
همه ی ترسم از اینه که یه روزی پیشم نمونی...
نگران لحظه هامم که منو بی تو نمی خوان...
نگران دستایی که تو نباشی خیلی تنهان... .



سلام ابجی گلم زیبا بود
خاله جون دوستت دارم (از زبون ملیکا)

مامان ساحل
27 آذر 91 14:29
نظرسنجی فقط برای خانمها/ورود آقایان فعلا ممنوع... خانمهای عزیز آیا موافق رابطه جنسی با طرفی که مطمئن هستید باهاش ازدواج میکنید تا قبل از ازدواج هستید یا نه?


سلام عزیزم
من موافق نیستم
میتراقاسمی
28 آذر 91 3:03
سلام در جواب مامان ساحل من بشدت موافق هستم


سلام عزیزم
ممنون از نظرت
مامان غزال
28 آذر 91 10:08
سلام عزیزم میخوام تو نظرسنجی مامان ساحل شرکت کنم من زیاد موافق نیستم فقط در حد لب دادن لب گرفتن موافقم


سلام عزیزم
ممنون از نظرت
مامان راحیل
28 آذر 91 10:20
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت خوبی فداتشم در جواب مامان ساحل جان باید بگم که من موافق سکس قبل ازدواج هستم ولی با احتیاط..مرسی


سلام عزیزم
ممنون از نظرت
مامان عاطفه
28 آذر 91 10:50
سلام بر خانم سمیه عزیزم با اجازت میخوام تو نظرسنجی شرکت کنم جواب من مثبت هست/تشکر گلم


سلام عزیزم
ممنون از نظرت
هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 20:08
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید