ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

نظر سنجی 4

1391/9/30 12:19
نویسنده : مامان
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم

شاید شما هم شنیده باشید که می گویند سال 2012  یک اتفاق خارق العاده در کره زمین می افتد ؛ البته هنوز هیچ کس از ماهیت واقعی آن خبری ندارد اما هر چه هست ، خبرهای موجود درباره این سال ، اصلا خوشایند نیست. این را ، هم پیشگویان و منجمان قوم مایا می گویند و هم دانشمندان ناسا.در هشدار ناسا و آکادمی ملی علوم آمده است که میلیونها نفر در سال 2012 بدون برق و در نتیجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و تمام یخچالها، تلفنهای همراه و ماهواره ها خاموش می شوند.

نمی دونم ولی خیلی نگرانم نه نگران خودم نه اصلا همش نگران ملیکا هستم که تازه پا تو این دنیا گذاشته وقتی بهش نگاه می کنم اشک تو چشمام جمع می شه می دونم احمقانه است که باور کنم ولی اگه فقط یه درصد درست باشه چی. وای چقدر من ساده لوح هستم چقدر ایمانم ضعیف است وای خدای من چرا من اینقدر نگرانم. می دانم و باور دارم تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمی افته و می دانم و باور دارم که خدا بندگانش رو دوست داره.خدایا کمکم کن تا دوباره ارامش پیدا کنم

اگه یه درصد درست باشه که امروز اخرین روز دنیا باشه :

اول بگو چه احساسي بهت دست ميده؟
دوم مهمترين كار كه برات در اولويته كه تا پايان روز انجام بدي چيه؟

سوم دوس داري كي رو حتما ببيني؟

چه وصيتي ميكني؟
كمي روش فكر كنين و بعدش جواب بدين
كسي از يه لحظه بعدشم خبر نداره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان راحیل
30 آذر 91 15:26
سلام به روی ماه خودت و دخترت ضمن احترام شدید به شما که میدونی چقدر دوستت دارم آخه عزیزم این حرفا که بقیه میزنند همش خالی بندیه توجه نکن لطفأ این نظرسنجی رو حذفش کن قربون قلب مهربونت بشم من"مرسی"
سلام عزیزه دلم . منم به این حرفها اهمیت نمی دم ولی ادم وقتی مادر باشه همیشه غصه ی بچه اش رو می خوره و نمی خواد خاری تو پاش بره منم تو این پست فکر کنم خیلی احساسی عمل کردم ولی قول می دم دیگه از این پستها نزارم
بزار این پست باشه تا فردا بهش بخندیم
می بوسمت





مامان ساحل تپلک نازمن
30 آذر 91 15:56
سلام سمیه جونم خوبی فداتشم قربونت بشم بقول قدیما(بشنو ولی باورنکن)من تازه دوساله ازدواج کردم تازه مزه زندگی رو دارم حس میکنم خواهش اذیتم نکن/مرررررررررسی




سلام عزیزه دلم . منم باور ندارم فقط یک درصد
خیلی خوشحالم که تو خوشبختی و از زندگیت راضی امیدوارم سالیان سال کنار شوهرت زندگی خوبی داشته باشی.
سعید رحیمی
30 آذر 91 18:55
ازطرف مامانی تقدیم به ملیکاکوچولو//کنارم هستیو اما دلم تنگ میشه هرلحظه/خودت میدونی عادت نیست،فقط دوست داشتن محضه...


سلام ممنون
مامان تپل/اصفهان
1 دی 91 0:48
سلام عزززززیزم خوبی جوووووون دلم؟خانمی نظرسنجی آسون و تک سوالی بزار سوالهای سخت سخت نپرس گلکم"تشکر"


سلام عزیزه دلم . چشم
مامان غزال
1 دی 91 11:54
سلام خانمی خوبی شما،تشکر از وبلاگت که به نظرمن خیلی وبلاگ مفیدی داری و من مدتیه ازش دیدن میکنم چندبارم نظرگذاشتم،یه سوال دارم،تمام وبلاگت زیر و رو کردم ولی عکسی از خودتون ندیدم میشه عکس خودتون هم بزارید؟ Mr30

سلام عزیزم نظر لطفته . همیشه با دیدن نظراتت خوشحال می شم
موفق باشی