ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

برای تو دخترم

1391/8/2 19:17
نویسنده : مامان
456 بازدید
اشتراک گذاری

                               تو را دارم ای گل ، جهان با من است                                        

تو تا با منی،  جان جان با من است

چو می تابد از دور پیشانی ات

کران تا کران آسمان با من است

چو خندان به سوی من آیی به مهر

بهاری پر از ارغوان با من است

کنار تو هر لحظه گویم به خویش

که خوشبختی بی کران با من است

روانم بیاساید از هر غمی

چو بینم که مهرت روان با من است

چه غم دارم از تلخی روزگار

شکرخنده آن دهان با من است

...........سلام ملیکای مامان..........

دختر قشنگم  گلم...................

دخترکم ، امید فردایم ،

به دستهای پر از محبتت بوسه میزنم و از تو میخواهم که قلب رئوفت همیشه  و همیشه مالامال از

مهربانی و عطوفت باشد و کینه در آن جایی نداشته باشد.

  عزیزتر از جانم ،

لحظه هایم را به تو می سپارم

تا با دست های مهربانت آنرا به شادی در آوری

و نگاهم را ادامه ی نگاهت می کنم

تا که سرسبزی درخت امید را با هم نظاره گر باشیم

بیا تا با هم در تمام لحظه های زندگی

نه نقطه شروع و نه نقطه پایان

بیا تا همیشه ...ناتمام بمانیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عایشه
2 آبان 91 20:34
سلام خواهرخوبم،فوق العاده زیباد بود قربون دخترنازت برم،قربون عزیزدل خاله برم،بوس بوس بوس بوس بوس برای خودت و ملیکا


سلام عزیزم
اینم یه بوس از طرف ملیکا واسه خاله بووووووووووووووووووس