ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

امشب مهمون دارم

1390/6/10 9:00
نویسنده : مامان
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل مامان

امروز 10 شهریوره و من تمام عمه ها و عمو هاتو دعوت کردم

niniweblog.com

خیلی کار دارم از خدا می خوام امروز تو دخمل خوبی باشی

niniweblog.com

و مامانی رو اذیت نکنی      niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیپلپلون
10 شهریور 90 17:41
نی نی قول میده


سلام
ممنون که به ما سر زدید
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
10 شهریور 90 22:20
سلام. امیدوارم امشب ملیکا دختر خوبی بوده باشه و بذاره که مامانش به کاراش برسه. عیدتونم مبارک.


سلام خیلی ممنون که به من و ملیکا سر زدید
ملیکا خیلی دختر خوبی بود و گذاشت مامانی کاراش رو بکنه باورتون نمی شه ولی دخمل گلم 8 شب خوابید و حدود 11 بیدار شد هیچ وقت این موقع نمی خوابید