ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

مراحل دست خوردن ملیکا که اخرش خوابش برد

1390/6/13 15:14
نویسنده : مامان
389 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکای مامان با یه خوشمزه گی داره دو تا دستاش و می خوره.

 

 

حالل دیگه خسته شده و کم کم داره خوابش می بره

 

 

و دیگه خوابش می بره ههههههههههههههههههه

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان هانیه سادات
13 شهریور 90 17:40
خدای من. چه معصومانه خوابیده.لپ گلی خاله رو از طرف من ببوس.


مامان هانیه سادات سلام خیلی ممنون که به وب منو ملیکا سر زدید.بووووووووووووووووووووس
الهام مامان رامیلا
14 شهریور 90 20:14
سلام عزیزم به سختی وبت رو باز کردم چون کامل آدرس وبت رو ننوشته بودی و من خودم نی نی وبلاگش رو نوشتم تا باز شد مرسی از لینکت با افتخار لینک شدید .
دخملت خیلی ناناسه قدر این لحظاتش رو بدون

ممنون عزیزم که منو لینک کردین امیدوارم دوستان خوبی برا هم باشیم
مامان زهرا نازنازی
14 شهریور 90 21:15
سلام خانومی

ممنون از حضوره سبزتون

خیلی خوشحال شدم از آشنایی با شما

با افتخار لینکتون کردم

ممنون امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم لطفا تو به روز کردن وب من و ملیکا بانظر دادنتون کمک کنید
مامان زینب دخمل ناز
16 شهریور 90 17:19
خیلی قشنگ بود راستی با نی نی ها تبادل لینک داریم...