ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

کاری که ملیکا تو 3 ماه و 10 روز یاد گرفته

1390/6/8 1:42
نویسنده : مامان
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

عسل مامانی از دیروز یه کاری یاد گرفتی اینکه وقتی تخت پشت می خوابونمت

خودت با تلاش زیاد برمی گردی و روی دلت می خوابی و از اینکه تونستی

این کارو انجام بدی خوشحال می شی و می خندی قربون خندههات بره مامانی

بوووووووووووووووووووووووووووووس

خدایا شکرت که هر روز دارم بزرگ شدنت رو می بینم niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ترانه
8 شهریور 90 10:58
خدا حفظش کنه ایشالا این گل دخترو واسه مامان و باباش
از طرف من ببوسش


ممنون ترانه جون که سر زدی بازم بیا و نظر بده خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه
مامان مهسا
9 شهریور 90 16:35

آفرین ملیکا. اسمتو خیلی دوست دارمو خودتو هم همینطور. آفرین همینطوری ادامه بده. قربونت برم عسلم. مامان ملیکا من لینکتون کردم. مرسی که به من سر زدین. دوست داشتین شما هم منو لینک کنین.


ممنون مامان مهسا خیلی خیلی خوشحال شدم که به منو ملیکا سر زدین بازم به ما سر بزنید و من و تو ساخت وبلاگ کمک کنید
با افتخار لینکتون می کنم