ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بدون عنوان

1391/4/16 20:43
نویسنده : مامان
336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختره نازم

دیروز تولد کیان دعوت بودیم واسه همین اون لباس صورتی خوشکلت رو تنت کردم و رفتیم تولد خیلی خوش گذشت و شما هم حسابی با بچه هایه دیگه بازی کردی البته تو تنها دختر تو بچه ها بودی و بقیه همه پسر بودن اینم از شانس بده ماست که تمام دوستایه من و بابایی نی نی هاشون پسرن ههههههههههه

تو اونجا حسابی دلبری می کردی همش واسه مهمونا می خندیدی و کلی هم می رقصیدی در کل دختر خوبی بودی به من هم خوش گذشت

دیروز بابایی طبق معمول هر سال واسه نیمه شعبان شیرینی و شربت میداد واسه همین اخر تولد تونست بیاد ایشالله نذرش قبول باشه

راستی من و بابایی تاریخ مراسم عقدمون تو نیمه شعبان بوده البته مراسم جشن . تاریخ نامزدیمون 13 اردیبهشت و عقد در مشهد 14 تیر (مصاف با روز زن) عقد محضری 19 مرداد و تاریخ مراسم عقد 7 شهریور مصادف با نیمه شعبان در سال 1386 که البته در تاریخ 22 مرداد 1388 عروسی گرفتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)