ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دخترم دوستت دارم

1391/3/13 11:12
نویسنده : مامان
508 بازدید
اشتراک گذاری

عشق زندگی من سلام......................

دخترم سال پیش درست نزدیکایه تولدت خیلی بد خواب شده بودم مخصوصا شب 27 اوردیبهشت اخه فرداش قرار بود یه فرشته آسمونی بیاد رو زمینو بشه دختر من ...من می خواستم مامان بشم ...دیگه انتظارم داشت به سر می رسید ...انتظاری که فقط خدا می دونه هر لحظه اش به من چی گذشت .....انتظاری که از من مادر ساخت .....انتظاری که به من فهموند و باعث شد با تمام وجود حس کنم تا خدا نخواد یه برگ به زمین نمیفته......خدایا شکرت ..شکرت که ملیکا رو به من دادی...... دختر قشنگم توی این یه سالی که پیشم بودی قسم می خورم بهترین روزای عمرمو گذروندم ...روزایی که همش پر از عشق بود......روزایی که اولین ها رو با تو تجربه کردم ...................

نمیدونی چه حس قشنگی بود وقتی برای اولین بار تو رو دیدم ...

چه قدر شیرین بود وقتی برای اولین بار خندیدی..

چه قدر لذت بخش بود وقتی برای اولین بار آغوشتو برام باز کردی..

دست نیافننی بود اون لحظه ای که برای اولین بار گفتی ما ما پر از احساس بود وقتی برای اولین بار بین همه واسه من اشک ریختی و منو می خواستی..

نمی دونی چه قدر هیجان داشت وقتی برای اولین بار اولین مروارید روی لثت جوونه زد.....

و چقدر ارامش بخشه زمانی که سرت رو شونه ام می زاری و محکم منو می گیری و من هم بغلت می کنم و اروم اروم نازت می کنه و می خوابی....

چقدر شیرینه وقتی من می خندم تو هم می خندی و با دستایه کوچولوت مامانی رو ناز می کنی....

و چقدر این وابستگی زیباست ....

بابت تموم این نعمت ها سر به سجده تو می ذارم و ازت می خوام خودت نگهدار دخترم باشی ....

 خدایا ازت می خوام و به مقدس ترین مقربین درگاهت قسمت می دم منو هیچ وقت با دخترم امتحان الهی نکن ..

خودت می دونی نفسم به نفس ملیکا بسته شده ..خودت می دونی چشای اشکی دخترم بزرگترین غم دنیایه.... ازت می خوام خودت کمکش کنی تا بتونه همیشه اون جوری که تو می خوای باشه ...... دخترم دوستت دارم ..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)